Hallo, Ik lees hier soms mee en dacht nu laat ik zelf ook eens mee schrijven. Wij doen iui en omdat ovulatietesten niet werken bij mij krijg ik echo en bloedonderzoek. De eerste keer was het eitje te vroeg gesprongen, vandaar nu bloedbepaling. Maandag was het eitje 14mm, LH 9.2 Dinsdag was hij 15,5mm LH 11.4 Vandaag was hij 18mm LH 64 Eerst zouden ze vanavond mij ovitrelle laten spuiten en vrijdagmiddag de iui. Nu wordt het morgen ochtend 11.30. Mag ik erbij spuiten maar hoeft niet zozeer.... tijd maakte ook niet zoveel uit. Ik ben nu steeds bang dat mijn ei gaat springen en dat hij te vroeg komt dus het liefst wacht ik tot vanavond dan heb ik hem iig niet het zetje gegeven om te vroeg te springen..... Of is dat heel raar gedacht, maakt me erg onzeker dit vage gedoe... Ben gewoon bang dat ik mijn ei te vroeg kwijt raak
Niet bang zijn gewoon doen wat goed voelt. Bij mij doen ze ook meestal bij 18 ovitrelle spuiten en dan dag daarna IUI. Als je je piek hebt duurt t nog even voor ie echt springt en dan is ie daarna nog 12 uur/24 uur goed genoeg om bevrucht te worden.... Succes! Hoop voor je dat t snel raak is