Wat wordt je onzeker van bloedverlies, maandag echo....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Watervlinder, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    succes !!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel veel succes!

3. s1986

s1986 Niet meer actief

En hoe was het?

4. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Dag dames,

Helaas slecht nieuws: dit is geen goede zwangerschap. Er was een klein vruchtje te zien met dooierzak, maar geen kloppend hartje. Ik moet nu 7 weken zwanger zijn en dan hoor je meer te zien.

Vreselijk triest, we zijn erg verdrietig. En nu wachten wat er gaat gebeuren. Naar idee dat het allemaal nog in m'n lichaam zit.

Gaan we de natuur z'n gang laten gaan of curetteren?

Een verdrietige groet....

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lieve Watervlinder,

Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Neem de tijd voor een beslissing. Mijn ervaring is dat je op een gegeven moment zelf wel voelt waar je 'vrede' mee hebt. Het een is niet per se beter dan het andere. Informeer goed bij je gynaecoloog en kijk wat goed voelt. Heel veel sterkte.

Suus

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohh bahhh meis. Heel veel sterkte...

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey watervlinder..

in het begin kan het vruchtje altijd kleiner zijn dan het hoort te zijn he..
    moet je nog terugkomen voor een echo??? want dat doen ze meestal als eerste he` nog een bevestigingsecho..

ik hoop duim en bid dat er nog een wondertje gaat gebeuren in je buikkie meiss..

dikke knuffel:(

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat naar voor je meid!

Maar ik zou toch echt als je besluit te curreteren van te voren nog een echo vragen. er is nog een kans dat de vrucht gewoon wat achter loopt en ik heb iets te vaak verhalen gehoord van curretages die op het laatste moment niet doorgingen daardoor...

9. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je, heel veel sterkte.

10. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Bedankt voor de lieve woorden.

Vwb achterlopen: tsja, zou misschien kunnen, maar ik ga niet weer hopen. De VK was nogal resoluut, bij een zw.schap van 7 weken moet meer te zien zijn, het hartje was niet zichtbaar. Ze was ook nogal duidelijk over curetteren etc.

Hebben jullie echt verhalen gehoord dat de VK er dermate naast zat dat mensen al wilden gaan curetteren???

Je moet uitkijken dat je niet weer gaat hopen. Eerst heb je hoop, na vanochtend hoor je dan dat het fout is. Vervolgens hoor je van een vriendin dat haar VK had gezegd geen echo te doen bij 7w omdat er dan te weinig te zien zou zijn. Dan ga je weer denken: heeft onze VK het wel bij het rechte eind?

En zo tob je voort.....

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou het kan zijn dat je net ietsje minder ver zijn. En dan zie je niks kan zo een paar dagen zijn meis. Hoop voor je dat er toch geen mk is. Maar als jij echt zeker weet dat je 7weken bent. Word de kans kleiner. Zou met haar afspreken dat als je volgende week nog geen bloedingen heb gehad zeg maar. Nog een echo krijgt en dan evt. een curretage mocht het nodig zijn en als je dat wilt natuurlijk. Maar dan is er wel zekerheid... Snap je me nog?

12. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.045
    453
    83
    Vrouw
    He watervlinder. Wat een triest nieuws...
    Ik kan me voorstellen dat je hoop krijgt door verhalen over achterlopen, maar een vk weet vast wel wat ze ziet... Ik zou daar dus niet teveel op hopen als ik jou was... Ik heb ook met 7 weken en echo gekregen (uitwendig) en ook bij mij was het mis. Er was zelf al helemaal niks meer te zien. Week later nog een inwendige echo gehad (op mijn eigen aandringen) en hele lege baarmoeder te zien.
    Ook ik had een klein beetje hoop dat ze het misschien niet goed zagen... maar zij zijn er echt voor opgeleid en weten het vaak heel goed te zien. Helaas voor ons.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en wijsheid bij het nemen van de juiste keuze...

13. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Klopt, ik moet ook niet meer hopen. Ik heb gegoogeld op echo 7 weken en wat je dan ziet, is wel ff wat duidelijker dan wat wij vanochtend zagen.

Het is wel erg zuur zeg, zo gewenst en dan dit. Je hebt je dromen al helemaal klaar...die zijn nu aan gruzelementen.

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Kan je ei echt niet later gweest zijn? Wil je natuurlijk niet te veel hoop geven maar dan zou het niet raar zijn dat het er anders uit zag...

15. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Nee absoluut niet later, weet exact moment van de eisprong (getemperatuurd). En ook op 4 juli al een positieve test, dus ben zeker weten 7 weken nu....

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Oke, nou heel veel sterkte daar!

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heel veel sterkte! Ik weet hoe jullie je moeten voelen praat er met mensen over dat lucht zo op!

Hopelijk lost je lichaam dit zelf op en hoef je niet naar het ziekenhuis...

18. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Wat word je hier verdrietig van zeg...wist niet dat een miskraam zoveel impact heeft. Het voelt bijna als rouwen...van blijdschap en verwachting naar dit. Het ene moment ben ik heel sterk en kan ik genieten van ons dochtertje, het andere moment ga ik piekeren en slaat het verdriet in alle hevigheid toe.

Gelukkig kan ik er goed over praten, heb het met familie en vrienden gedeeld. Van de meeste mensen krijgen we lieve reacties en gelukkig geen domme dingen naar ons hoofd geslingerd. Mensen moeten nu even niet zeggen dat ik toch al een lief dochtertje heb en dat ze pas 1 is...

Herkennen jullie dit, wel behoefte te hebben aan iets opbeurends maar als mensen je aanraden maar even een wijntje te drinken of iets leuks te gaan doen, dat je op dit soort opmerkingen absoluut niet zit te wachten?

En nu wachten tot er wat gebeuren gaat, ik hoop zo ontzettend dat ik niet gecuretteerd hoef te worden. De ingreep an sich schijnt niet zo'n probleem te zijn, maar het idee. En de eventuele complicaties?? Klopt het dat je dan 2 extra cycli niet zwanger mag raken?

Mensen mensen, je zit boordevol vragen en je krijgt zo weinig antwoorden (althans, voor je gevoel). Het internet staat vol advies en tips, maar je moet zelf de keuzes maken....

Iedereen sterkte die wat dan ook moet meemaken, je leest hier de meest beroerde verhalen en iedereen bedankt voor de reacties!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Watervlinder, ik heb met je te doen. Ik weet er niets van dat je een aantal cycli niet zwanger zou mogen raken na een curettage. Ben zelfs een keer meteen de volgende cyclus en de zwangerschap erna in de 2e cyclus weer zwanger geraakt.

Een curettage zou ik inderdaad niet als eerste optie kiezen, in verband met het risico op verklevingen. Je kunt altijd nog eerst cytotec nemen als je het niet meer volhoudt om af te wachten.

Sterkte!

Suus

20. Watervlinder

1 nov 2008
    89
    0
    0
    Dank je Suus...jij al 5 miskramen? Zo wat ontzettend heftig. Hoe gaat het met jou? Wat een verdriet...en wat is Asherman?

Jij heel veel sterkte. Heb je ook al kinderen of niet?

Deel Deze Pagina