Asherman, dat zijn verklevingen die je kunt krijgen na 1 of meer curettages. Het risico erop wordt erg gebagatelliseerd door artsen, maar het komt vaker voor dan je denkt. Ik ken inmiddels heel wat vrouwen die het hebben gekregen na een aantal curettages. Het is helaas lang niet altijd te verhelpen en betekent voor sommige vrouwen dat ze onvruchtbaar zijn en blijven. Hoe het bij mij uitpakt is heel onduidelijk. Ik weet het pas sinds gisteren. Ik heb helaas nog geen kinderen, en de kans daarop lijkt nu ook heel klein. Sterkte met deze moeilijke periode! Suus
Wow heftig zeg Suus...jij heel veel sterkte, vreselijk nieuws. Bizar dat artsen hier niet duidelijker in zijn dan, anders had je zeer waarschijnlijk andere keuzes gemaakt. Nogmaals sterkte, ik hoop dat er nog wat aan te doen is en dat je weer zwanger mag raken, al kan ik me voorstellen dat op dit moment je wereld aardig op z'n kop staat....
Ik had niet zoveel te kiezen, mijn mk's kwamen niet vanzelf, ik had keer op keer restweefsel, en ik kreeg ontstekingen. En bedankt, ik heb de hoop nog niet verloren, hoor. Suus