Mijn kinderen worden indianen. Pakjes gaan ze zelf op school maken. Dus ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien.
Word hier niet gevierd, vind dat echt jammer Maar ik zie hier echt super schattige dingen voorbij komen, zo cute!
Zie superleuke outfits en kindjes voorbij komen, maar ben toch heel blij dat 'we' er hier niet aan meedoen. Vind het een verschrikkelijk iets dat carnaval .
Mega Toby en mega Mindy. Dochter heeft meerdere pakjes dus weet nog niet waar ze uiteindelijk voor gaat
Hij wordt cowboy....ik vierde vroeger alle dagen carnaval, nu ben ik blij dak niet meer hoef hihi misschien naar de optocht kijken en dan heb ik het wel weer gehad. Ons manneke viert het nog twee dagen op de opvang.
Mijn zoontje wil als draak, morgen maar even kijken, heb 2 carnavalspakken gewonnen op fb en die mogen we morgen komen uitzoeken. Hier vrijdag op school carnaval en dan 1,2 en 3maart gaan wij carnaval vieren
Mijn zoontje gaat als piraat. Het valt me al heel erg mee dat hij z'n bandana op wil houden, normaal houft hij niet zo van hoedjes
De oudste gaat als ninja. De jongste zit nog niet op school en viert het dus niet. Is een katholieke school.
Ik zwijmel even weg met jullie carnaval gedachtes, voor mij dit jaar geen carnaval.. Eerste x in mijn leven dat ik het mis hahaha.
Leuk allemaal!! Ik heb ook zelf de pakjes gemaakt. Dochter wordt tinkerbell en Roodkapje (we gaan meerdere dagen) en zoon spiderman en Aladdin.
Ik heb dit jaar een spiderman en prinses ivm meerdere dagen. En een superbaby......hij past zijn pakje van vorig jaar nog hihi.
Onze zoon gaat als ridder (helemaal fan van Mike de ridder), onze oudste dochter gaat als heksje en onze jongste dochter gaat als tijgertje.
Mijn meisje zit nog niet op school vorig jaar een huisje genomen in landal in Maastricht en carnaval gevierd hihi.. nu misschien naar een optocht als dat in de buurt is ze heeft een bumbapak en een megamindy pak, prinsessenjurk en een tinkerbell outfit dus daar kan ze dan uitkiezen als we gaan hihi
TS wat knap gemaakt, leuk zeg! Op het kdv vieren ze carnaval. De ene dag gaat hij als brandweer en de andere dag als boef.