Wat een leuke pakjes, zeker als je het zelf kunt maken is dat superknap!! M89 wat een opvallende prachtige ogen en lange wimpers!
De oudste heeft een jaren '70 outfit uitgezocht, de middelste wilde als bij en de jongste gaat als smurf. Nou kon ik alleen geen echt bijenpak voor jongens vinden, dus is het een soort van tuinpak geworden geel/zwart gestreept, met bijenvleugels en een haarband met voelsprieten. Hij is blij en dat is het belangrijkste .
Yesss, wij beginnen donderdagmiddag op de peuterspeelzaal en gaan door tot dinsdag 00.00 ! Gelukkig vinden de kinderen het ook helemaal geweldig hihi. Het motto dit jaar is 'kommt da zien, 'tis sirrekus'. Mijn moeder is bezig met twee tijgerpakjes en ik heb mijn 'dirrekteur' pak al bij elkaar. Hoop snel een foto te kunnen spammen
O nee...dr zijn er toch niet nog meer he.....vond jou alleen wel genoeg. dit jaar weer een gejat motto uit berrege of deze keer zelf 1 bedacht
Hier gaat de tweeling als kuikentjes uit een ei. Ze vieren het op de psz en met de optocht gaan ze mee natuurlijk. Verder zijn wij met carnaval in de kroeg om te werken
Wat een superschattige pakjes! TS voor iemand die "even een naaimachine koopt" vind ik het resultaat indrukwekkend! Hier een randstedeling die van carnaval niet veel begrijpt. geen verkleedpartijen, gewone werkdagen...
De oudste Mega Mindy, de middelste een lieveheersbeestje en voor de jongste een mutsje en slofjes in carnavalskleuren.
Mijn zoon houdt niet zo van verkleden maar wil dan wel als spion(helemaal in het zwart met een coole zonnebril en hoed). Mijn dochter vindt het een feest en gaat als heksje. Maar het belangrijkste voor haar is de schmink! Dus moeders mag aan de slag