Hoi, Iemand die dit herkend? Aan de bovenkant van mijn baarmoeder, dicht onder mijn maag doet mijn buik verschrikkelijk zeer. Zelfs de druk van mijn kleding is slecht te verdragen. Als de baby trapt kan ik wel jodelen van de pijn. Is dit omdat mijn bm superstrak gespannen staat? Blauwe plek doordat de baby er vaak tegenaan heeft getrapt? Aan de buitenkant is niets te zien. De kleine is bewegelijk, zoals normaal. Iemand die weet wat dit is?
Hier ook last van pijn. Maar dan meer aan de onderkant van mijn ribben. Bedoel je dat een beetje? Het is denk ik gewoon beurs..
Hier precies hetzelfde. Baby was vorige week wat aan het bewegen maar niks heftigs, en opeens pijn boven m'n buik precies in het midden. Als ik erop drukte voelde het beurs en ik kon haast niet meer op of neer. Dag erna was de pijn weg maar voel nu nog steeds waar het gezeten heeft. Vk zei dat de baby wellicht wat verschoven was met d'r billen en langs een pees is gegaan (?) Ik voel nog steeds ongemak als ik m'n spieren wat aanspan bv met opstaan...
Bedankt voor de reacties! Voelt inderdaad meer alsof er iets verrekt is van binnen. Even een dag afwachten dus. Morgen wss minder erg