Hoi,ik ben inmiddels een week of 7 bezig met sbakker,maar ik geef borstvoeding. Ik val heemaal niks af! twee jaar terug met deze methode 25 kilo kwijrgeraakt ,maar dat was na de bv. Kan het zijn dat mijn lichaam de reserves juist vasthoudt,voor de bv? Dus als ik met bv zou stoppen ik misschien wel ga afvallen? Zijn er mensen die dit meegemaakt hebben? Ik wil graag bv geven,maar ik wil ook heeel graag wat aan mijn figuur doen.....
Ik heb ooit ook ergens gelezen/gehoord dat dat niet mag tijdens borstvoeding omdat afvalstoffen ook in je borstvoeding gaan zitten ofzo.
Sonja Bakker wordt niet aangeraden tijdens bv. Sowieso lijnen niet, er komen dan afvalstoffen vrij uit je lijf en die komen dan weer in de borstvoeding!
Ik viel vanzelf af van het geven van borstvoeding. Bovendien is lijnen tijdens borstvoeding heel slecht ivm afvalstoffen. Probeer eens te stoppen met lijnen, misschien houdt je lichaam nu juist alles vast omdat het reageert op het lijnen.
Ik ga heust niet stoppen met bv hoor,ik vraag me alleen af of er meer mensen zijn die dat hebben gehad Wat ik ook wel weet dat je niet mag lijnen tijdens bv maar als je zelf afvalt komen die stoffen toch ook in je lichaam? Ik doe ook niet zo streng ik hou me aan de richtlijnen maar als ik 1 broodje mag neem ik er 2-3 en als ik honger heb eet ik gewoon wat meer hoor! Rustig mensen....
Ik weet niet veel van Sonja Bakker, maar ik dacht dat dat toch geen extreem dieet was? Gewoon gezond en gevarieerd eten met mate? Maar ik zou als ik jou was gewoon ontbijt lunch en avondeten nemen, tussendoor fruit, evt wat crackers of bouillon als je honger hebt, veel water drinken en wat bewegen. Lijkt me nog steeds het beste. En vergeet niet dat BV ook veel van je lijf vergt. Afvallen komt wel, probeer te accepteren dat je lichaam nu anders is omdat je net bevallen bent én BV geeft, dat is heel normaal.
Gewoon wachten tot je klaar bent met borstvoeding en dan pas aan e figuur doen, mensen om je heen moeten ook rekening houden met dat je pas bevallen bent en bortvoeding geeft. Ben van mening als jij je verder er goed bij voelt jij niet af hoeft te vallen, want men moet na het innerlijk kijken
Ik kwam tijdens de BV 4 kilo aan, ik ben toen ( na 8 maanden) gewoon meer op mijn voeding gaan letten en viel toen 10 kilo af, dus niet lijnen, maar ook niet AL het lekkers dat voor je neus staat naar binnen schuiven en lekker gaan sporten, helpt veel beter.
Hier ook: afgevallen tijdens bv periode. Volgens mij kwam het bij mij omdat ik super-gezond ging eten (voor mijn doen dan). Veel fruit en weinig zoetigheid. Alles wat ik at werd verbruikt, bovendien wandelde ik tijdens mijn verlof halve marathons met mijn meisje Maar ik kan me voorstellen dat dat met nog een kindje lastig wordt. Ik eet gewoon als ik honger heb, maar probeer dat wel gezond te doen. Weinig voedingsstoffen die omgezet worden in vet maar zoveel mogelijk wat verbrand kan worden. Geef het de tijd, je bent nog maar zo kort geleden bevallen, dat figuurtje komt echt wel weer.
Ik ben tijdens mijn bv niet afgevallen en nu na negen maanden en al 4maanden geen bv nog steeds niet. De dieetiste zei dat dit door hormonen kan komen. de ene valt snel af en de ander niet of weinig en heeft langer nodig. Heeft ook met ontzwangeren te maken schijnt? Ik wacht met smart af wanneer mijn lijf weer mee gaat werken.
Het is onzin dat je niet mag lijnen als je borstvoeding geeft, je mag het alleen niet te rigoreus doen. Val je een pond per week af op basis van gezond eten (en dus geen shakes e.d.) dan is er niets aan de hand. Ik weet niet hoe je nu eet, maar ik denk dat als je je houdt aan drie maaltijden per dag, met een paar gezonde dingetjes tussendoor (juist voor de borstvoeding) dat je dan al iets moet afvallen. Ik ga binnenkort ook aan de slag.... Succes!
Hai Yake,dat is het juist! Ik loop in het weekend veel,9-10 kilometer omdat mijn man dan op mijn andere dochter kan passen. voor de rest 3 maaltijden per dag en 2 keer een gezond tussendoortje. Dus dan moet er wel wat afgaan toch? Groetjes
De meeste vrouwen die bv geven, beginnen pas met een maand of 5 wat af te vallen, heeft toch met de hormonen te maken. Sommige vrouwen vallen helemaal niet af door bv, anderen juist wel. Je moet het ook even de kans geven.
Als je niet meer dan een pond per week afvalt is er echt niets aan de hand. Ik merkte tijdens de bv dat ik de eerste weken aardig afviel en vervolgens vanaf een maand of drie weer toen ik ging werken. Misschien loopt het bij jou ook zo. Volledige bv kost toch al een calorie of 500 per dag, dus als je verder verantwoordelijk eet zou het moeten helpen. Naast alle andere gewone activiteiten is het immers een echte energievreter. Ik ben alleen benieuwd of ik op gewicht blijf nu ik aan het afbouwen ben. (Ik geef nog 5 voedingen zelf)