Hier heeft het echt geholpen. Ik had na de bevalling 2 aambeien.. ik heb hier wel eens vaker last van gehad, maar de VK en de Kraamzorg zeiden me dat ik er neusspray op moest spuiten.. en dan gewoon de normale zonder menthol ofzo.. 1x spuiten op iedere aambei en even in laten trekken en de spanning voel je gelijk minder worden. Ik heb inmiddels weer een aambei, maar ik ga weer beginnen met de neusspray... Succes
Ja ik hoop het ook voor je.. ik vind het echt een wonder middel. je moet alleen bij de drogist niet zeggen dat het daarvoor is, want dan geven ze je het niet mee.. zei de VK me.. ik stond echt met m'n oren te klapperen.. moest er echt om lachen, maar het werkt gewoon echt.. Succes meis..
Nee hoor gewoon 1x en dan wel na het douchen. En goed erop spuiten dat het er ook langsheen loopt. Het is even een naar gevoel want je weet niet wanneer het uit het flesje spuit.. maar daar ben je zo aan gewend..
ik had speciaal zalf gekregen van de gynaceloog weet alleen niet meer hoe hij heet echt een wonder middel misschien kun je het na vragen bij de huisarts
Ik heb die tip van de neusspray ook gekregen van mijn kraamhulp. Zij heeft met eigen ogen gezien hoe een 'reuze' aambei binnen korte tijd bijna geheel verdween door er neusspray op te spuiten. Ik heb zelf nu Curanal en Curanol (.nl erachter en je zit op de site) en dat werkt ook erg goed, ben er al bijna vanaf Deze zalf+pillen-kuur schijnt het beste te zijn wat er is (volgens mijn VK en kraamhulp). De tabletten zijn alleen via een apotheek in Hilversum te krijgen. Mijn VK heeft het recept gefaxt aan ze en dan sturen ze de kuur naar je op. De zalf is wel bij elke apotheek te krijgen, maar werkt zonder de tabletten erbij niet zo goed.
Ik zweer ook bij de curanal en curanol.... Echt het beste ooit! Ik had 4 flinke aambeien bij de geboorte van Isa en ooo wat deden ze pijn, ze hebben wel een beetje mijn eerste kraamdagen verpest, maar toen de kuur begon, ging de zon snel weer voor mij schijnen...gelukkig. Mijn ervaring met neusspray, het verzacht wel, maar de aambeien verdwenen niet omdat ze zo enorm waren...groetjes
Ik heb toen van mijn huisarts gewoon zalf gekregen.... Trianal. En ik moet zeggen die helpt ook prima. Maar ben nu zwanger van de 2e en af toe komen ze gewoon terug. Dus zal binnenkort weer even bellen. Misschien dat ik niet langs hoef te komen. Hope so...... Dan heb ik in ieder geval weer een nieuwe tube in huis.