ben heel erg kwaad..:x:x Ik heb 6 weken geleden mijn iphone 4 laten vallen en is ook direct opgestuurd voor reparatie, ik heb wel een verzekering op de iphone. In het begin zeiden ze dat het 12 dagen zou duren, na 12 dagen gebeld, zeiden ze maximum 30 dagen en nu is het al 6 weken voorbij, mijn iphone hebben ze denk ik kwijtgeraakt, want ze weten niet meer waar het is, dus heb ik een nieuwe iphone geeist, afgelopen vrijdag hebben ze gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen, vandaag weer gebeld, ze hebben hem niet in stock en de hoofdzetel ook niet.. Dus moet ik nog ongeveer 2 weekjes wachten.. ik heb het ongeveer 1 maand gebruikt en binnenkort komt iphone 4s.. pfff Ik weet echt niet wat ik moet doen?? iemand tips hoe ik een iphone kan krijgen??
Ik wacht ook al een paar weken op mijn iphone, die mijn zoontje kapot heeft gegooid. Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. Als ze al hebben gezegd dat je een nieuwe krijgt dan zal ik gewoon nog even wachten. Kan me voorstellen dat het lastig is..ik mis mijn iphone ook
Vanwege het nu nog "korte" termijn kun je er eigenlijk niet aan doen... Dat hoeven ze namelijk niet zolang ze het binnen 3 maanden maar oplossen... Vervelend iets is dat je al een oplossing gekregen hebt maar nu is Het overmacht dat er geen voorraad is... Mag ik vragen welke verzekering je hebt en waar je hem gekocht hebt?
Ik vraag me af of je dan een tijdelijke leen telefoon hebt gekregen of betaal je nu abbonementsgeld voor iets waar je geen gebruik van kunt maken...dat zou dan wle dubbel zuur zijn.
je kan gewoon een reservekopie terugzetten in itunes. dan pak je gewoon de reservekopie van je ''oude'' iphone en al je contacten staan sowieso op je microsim die je niet inlevert als je telefoon weggaat ter reparatie als ik mijn iphone laat repareren, en ik krijg hem terug, is sowieso alles van mijn iphone af en moet ik hem opnieuw installeren, maar zet dan altijd de reservekopie terug, is zo gedaan
ik heb een reservekopie op de pc gedaan, en ik hoop als ik de nieuwe iphone hebt dat het me ook lukt om mijn nummers weer terug te krijgen..
Bij de life lineverzekering hebben ze een paar regeltjes, zoals vervangtoestel. heb ik niet gekregen, moest het volgens de hoofdzetel aan de winkel vragen, maar als ik het had gewist had ik zeker wel.. En de vervang gsm die ik zelf heb gekocht, heb ik zelfs bij hun zelf gekocht en ze weten gewoon dat mijn iphone opgestuurd is.. En nog een regel, na 20 dagen als het toestel niet hersteld kan worden, krijg je een nieuwe iphone.. En ze komen na 40 dagen dat ik een nieuwe krijg.. Mijn toestel is niet spoorloos, maar kan niet gerepareerd worden en dat wist ik vandaag pas na 6 weken..
Ik ben gewoon kwaad op hun, omdat ze geen eerlijke antwoord geven. Elke week heb ik naar hun gebeld en ze zeiden iedere keer volgende week komt ie binnen en dat is zo een maand doorgegaan, maar die weken zijn maar niet voorbij.. nu nog steeds weten ze niet wanneer het binnen komt..