iphone 6 weken geleden opgestuurd en nog niet terug

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ben heel erg kwaad..:x:x

Ik heb 6 weken geleden mijn iphone 4 laten vallen en is ook direct opgestuurd voor reparatie, ik heb wel een verzekering op de iphone.

In het begin zeiden ze dat het 12 dagen zou duren, na 12 dagen gebeld, zeiden ze maximum 30 dagen en nu is het al 6 weken voorbij, mijn iphone hebben ze denk ik kwijtgeraakt, want ze weten niet meer waar het is, dus heb ik een nieuwe iphone geeist, afgelopen vrijdag hebben ze gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen, vandaag weer gebeld, ze hebben hem niet in stock en de hoofdzetel ook niet.. Dus moet ik nog ongeveer 2 weekjes wachten..

ik heb het ongeveer 1 maand gebruikt en binnenkort komt iphone 4s..

pfff Ik weet echt niet wat ik moet doen??
    iemand tips hoe ik een iphone kan krijgen??

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik wacht ook al een paar weken op mijn iphone, die mijn zoontje kapot heeft gegooid;). Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben. Als ze al hebben gezegd dat je een nieuwe krijgt dan zal ik gewoon nog even wachten. Kan me voorstellen dat het lastig is..ik mis mijn iphone ook:(

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vanwege het nu nog "korte" termijn kun je er eigenlijk niet aan doen... Dat hoeven ze namelijk niet zolang ze het binnen 3 maanden maar oplossen... Vervelend iets is dat je al een oplossing gekregen hebt maar nu is Het overmacht dat er geen voorraad is...
    Mag ik vragen welke verzekering je hebt en waar je hem gekocht hebt?

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nieuwe iphone? dus dan ben je wel al je nummers etc kwijt, of heb je die nog gewoon thuis?

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vraag me af of je dan een tijdelijke leen telefoon hebt gekregen of betaal je nu abbonementsgeld voor iets waar je geen gebruik van kunt maken...dat zou dan wle dubbel zuur zijn.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je kan gewoon een reservekopie terugzetten in itunes.
    dan pak je gewoon de reservekopie van je ''oude'' iphone

en al je contacten staan sowieso op je microsim die je niet inlevert als je telefoon weggaat ter reparatie

als ik mijn iphone laat repareren, en ik krijg hem terug, is sowieso alles van mijn iphone af en moet ik hem opnieuw installeren, maar zet dan altijd de reservekopie terug, is zo gedaan :)

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Die van mijn vriend is ook al een week of 4 weg.
    Ze hebben het druk denk ik..?

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    onderdelen zijn wat lastig leverbaar...

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Life line verzekering en ik heb hem bij the phone house gekocht, maar wel in Belgie..

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb een reservekopie op de pc gedaan, en ik hoop als ik de nieuwe iphone hebt dat het me ook lukt om mijn nummers weer terug te krijgen..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik moest mijn micro sim wel inleveren, want ik kreeg weer een gewone simkaart met nummerbehoud.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij de life lineverzekering hebben ze een paar regeltjes, zoals vervangtoestel. heb ik niet gekregen, moest het volgens de hoofdzetel aan de winkel vragen, maar als ik het had gewist had ik zeker wel.. En de vervang gsm die ik zelf heb gekocht, heb ik zelfs bij hun zelf gekocht en ze weten gewoon dat mijn iphone opgestuurd is..

En nog een regel, na 20 dagen als het toestel niet hersteld kan worden, krijg je een nieuwe iphone.. En ze komen na 40 dagen dat ik een nieuwe krijg..

Mijn toestel is niet spoorloos, maar kan niet gerepareerd worden en dat wist ik vandaag pas na 6 weken..

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik ben gewoon kwaad op hun, omdat ze geen eerlijke antwoord geven. Elke week heb ik naar hun gebeld en ze zeiden iedere keer volgende week komt ie binnen en dat is zo een maand doorgegaan, maar die weken zijn maar niet voorbij.. nu nog steeds weten ze niet wanneer het binnen komt..

Deel Deze Pagina