Ik krijg ivm de mk die ik hiervoor had al vroeg een echo.... Om te kijken of alles op de juiste plek zit. Ik vindt het wel erg vroeg maar ook weer fijn dat ze me goed in de gaten houden. En een extra echo is ook niet erg Nu weet ik dat er nog niet zoveel te zien is..... Maar wat zagen jullie precies? En dan heb ik het echt over een echo met net 5 weken.....dus niet midden of eind 5 weken
Met me vorige zw schap dachtten ze 5.5 week maar bleek 5 weken zagen niet veel alleen wat verdikte baarmoederslijm, Volgens hen was het een teken dat er iets gaande was Kreeg week later weer echo om een BBZ uit te sluiten en was toen 6 weken. heb helaas er geen echo van gekregen anders had ik het hier neergezet.
Ik heb een nl gehad in Jan geen menstruatie daarna maar meteen weer zwanger dus ook een vroege echo. Was alleen verdikt baarmoedersijmvlies te zien. Volgens de echoscopiste had ik nog een positest van mijn mk of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En zie mijn banner. Schrik dus niet als er weinig tot niets te zien valt!
Bij mij met moeite en lang zoekwerk een piepklein zwart vruchtzakje van 2,2 mm. Laat je niet gek maken door opmerkingen van echoscopisten, ikzelf en velen met mij tegenwoordig krijgen pessimistische reacties die veel te voorbarig zijn. Check dus altijd even met verloskunde wat er gezien en gezegd is, zij hebben er meer zicht op en ook meer verstand van volgens mij. Succes hoor
Bij mij was er met 5 weken en een paar dagen een vruchtzakje te zien met een piepkleine vlekje erin, maar dat was zo klein dat de gyn het nog niet kon opmeten.
Je zult waarschijnlijk een klein vruchtzakje zien, meer niet. Soms inderdaad alleen verdikt baarmoederzlijmvlies, maar meestal wel een klein zwart vlekje, zonder iets erin, dooierzakje zie je vaak net voorbij de vijf weken, tegen 5 1/2 week aan, daarna ook snel vruchtje en eventueel kloppend hartje.
Dit was mijn echo met 5,1 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/69200-albums11993-picture73650.html
Deze is van 6 weken.. Met 5 weken was er bij mij ook nog geen vruchtje te zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies en dat was idd een goed teken! Nu bijna 17 weken zwanger van een meid! :-D Verwacht er niets van, waarschijnlijk niet eens een vrachtzakje.. En zo wel, dan heb je geluk dat ze het zo vroeg al kan zien. Met 6 weken heb je echt veel meer kans! Bij mij zagen ze op deze echo zelfs een hartje kloppen.... Succes!
Tegen mij zeiden ze snap niet waarom ze je zo vroeg hebben laten komen, omdat er eigenlijk weinig tot niks te zien is en een BBZ kunnen ze dus dan ook niet uitsluiten... Achteraf had ik dus idd weekje later kunnen komen... Aan ene kant is het fijn aan andere kant wist ik toen nog niks en hun ook niet!!
Op zich zouden ze met 5 week een vruchtzakje moeten kunnen zien hoor. Met een voorgeschiedenis met een BBZ willen ze daar toch zo vroeg mogelijk bij zijn. Wanneer ze nu niks zien in de baarmoeder, zullen ze je HCG gaan vervolgen en op korte termijn weer een afspraak plannen voor echo. Een eerste echo met 7 a 8 week kan echt al laat zijn hoor. Ze willen geen risico's lopen. Succes lov23!
Bij mij zagen ze niks, alleen verdikte bm slijm HCG prikken deden ze niet ondanks me BBZ jaar ervoor waar we met bijna 12 wkn achter kwamen. week later zag je garnaaltje met kloppend hartje, Denk dat het ook verschilt per ziekenhuis hoe ze te werk gaan!
Ja die verschillen zijn altijd zo vreemd.....lees dat vaker op het forum. Ach we gaan gewoon en vraag gewoon om nog een echo de week erna. Vindt dat ze niet moeilijk moeten doen met mijn voorgeschiedenis ... Bij mij is het gewoon nooit zeker geweest wat het nu was...... Hcg steeg terwijl bm schoon was..... Dus dat ze het nu beter in de gaten houden is ook wel fijn. Wordt je tenminste serieus genomen
Dat verschilt enorm per ziekenhuis. En met 5 weken een vruchtzakje zien gebeurt zelden. Vaak is het rond dat termijn verdikt baarmoedersijmvlies.
Nou ik heb gebeld want is toch vroeg.... Maar ze is op vakantie na volgende week Hahaha dus ja....om nu pas een maand later een echo te doen nee dank je. Dus ik ga gewoon en hopelijk mag ik de week erna even bij iemand anders komen voor een echo