Ja idd straks 3 kindjes wat we graag wilde..... Om 15:20 is de echo.....zooooo laat hahahahaha. Ach ja.
Haha ja idd heel irritant als je dan nog heel de dag moet wachten! Ik ben maandag pas aan de beurt pffffff, wel gelukkig om 08.15 hihi
Ja 1e echo pas.... Ze vroeg of ik om 08.15, 10.00 of 18.00 wilde, en toen wist ik het wel whaha. Hoop dat je morgen al iets kunt zien!
veel succes vandaag met je echo bij mij was met 5 weken ook aleen maar verdikte baarmoeder slijmvlies te zien en ze is nu alweer 10 jaar
Oké nedja ik zal er rekening mee houden dat ik niet veel te zien krijg hihi... Ach het is nog vroeg he
Succes vandaag meis! Bij mij zag je toen alleen een zwarte boon, geen vruchtje of wat dan ook te bekennen, en nu 32 weken verder zit er toch echt een klein druktemakertje te trappelen duimen draaien!!
Oh fijn, helemaal op de goede plek! Over twee weekjes dan een mooi kloppend hartje! Klopte de termijn volgens de gyn?
Nou daar zei ze verder niks over....aangezien de cyclussen onregelmatig waren is dat moeilijk te zeggen....maar voor mijn termijn zag het er prima uit.