wat mee naar intake gesprek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door amber23, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet 1 augustus voor een intake gesprek naar de verloskundige. Maar wat moet je voor de eerste keer allemaal mee nemen. En gingen jullie partners ook mee naar zo'n intake gesprek of alleen mee naar de echo's

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ID kaart, pasje zorgverzekeraar, lijstje met vragen die je wilt stellen (als je er zit ben je alles vergeten). Bij ons is mannetje meegeweest. Vond ik wel fijn, ze stelden ook wat vragen over zijn gezondheid en erfelijke aandoeningen in de familie.

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Hoi amber,

Mijn vriend is wel meegeweest destijds, ook naar beide echo 's.

Ik nam alleen mijn zorgpasje mee, was uiteindelijk niet nodig.
    Als je jezelf bij hebt en de datums, laaatste menstruatie gemiddelde cyclus, evt medicijn gebruik. Dan was dat voor hier voldoende. Succes!

Groetjes Yvonne

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bij mij precies zoals Yvon.

Mijn man is overal meegeweest. Heb nl. jaren geleden een keer slecht nieuws gekregen en toen was ik gelukkig ook niet alleen.
    Vandaar dat hij altijd mee MOET (of mijn moeder als het niet anders kan ;))

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh en wat ook wel slim is is even aan de ouders/schoonouders vragen of er bepaalde ziektes in de families voorkomen of dat er ooit kindjes geweest zijn met bijv. down.

Hier werd dat ook allemaal gevraagd en bij sommige dingen twijfelde we (gehandicapte tante, had ze nou down of niet?! :()

Oh en als je het nog geheim wilt houden, plastic tasje meenemen.. vaak krijg je bij de VK bij je intake een cadeautasje van zwitsal of iets dergelijks mee! ;) hihi.. heeeeeel herkenbaar tasje! :p

6. Iefie

Iefie Niet meer actief

Oh en als je het nog geheim wilt houden, plastic tasje meenemen.. vaak krijg je bij de VK bij je intake een cadeautasje van zwitsal of iets dergelijks mee! ;) hihi.. heeeeeel herkenbaar tasje! :p[/QUOTE]

yep...bedankt daarvoor! liep naar buiten met het mooie gele tasje en knalde tegen mijn overbuurvrouwtje aan..haha..dus goede tip!!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier wordt aangeraden om de vader mee te nemen naar de intake. Er worden ook dingen gevraag over erfelijke aandoeningen. En veel verteld over de zwangerschap, wat handig is om samen te horen.
    Mijn man ging verder alle afspraken en echo's mee, maar de VK zat 5 minuten van zijn werk af, dus dat kon wel even tussendoor.

Verder: verzekeringspapieren, medische geschiedenis, evt lijstje met vragen als je die hebt (je vergeet anders de helft)

Deel Deze Pagina