wat zagen jullie op de echo rond 5 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door einad, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    he bah meiden, wat naar!!
    Ik wens jullie ook veel sterkte en een warm hart toe.

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Heel veel sterkte Juulzon en beehappy!!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    *Dank jullie wel*

Vannacht is het wel doorgebroken... veel bloed verloren, twee naar de wc en twee keer bloed. Vanmorgen weer, de krampen vallen mee, voelt meer als een flinke menstruatie. Maandag dus bellen voor een echo over 3 weken. Put er nu maar moed uit dat ik weet dat kan, zwanger worden. Nu nog zien of het weer lukt en het zou leuk zijn als ik dan ook zwanger kan blijken te blijven ;)...

Fijne en zonnige zondag!!!
    En superlief, jullie reacties!

xxxxxxxxxx

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

ff een update, ons verhaal heeft helaas nog een staartje gekregen.
    17-5 had ik weer bloedverlies wat later die dag over ging in bruinverlies, dus ik ging er vanuit dat dit nu alles eruit was.
    19-5 ik blijf flink buikpijn houden, bloed geprikt en echo gehad geen vrucht meer te zien, dus echt miskraam volgens gyn. Wel bleek ik een baarmoederinfectie te hebben kwam uit het bloed, dus gestart met een antibioticakuurtje.

Vorige week, ik voel me gewoon nog zwanger, dus een testje gekocht en nog steeds positief???
    Vrijdag gyn gebeld en hij vindt dit ook heel raar, als het hcg op 14-5 op 46 stond zou het nu al uit mijn lichaam moeten zijn. nu zijn er 2 opties volgens de gyn, 1. restweefsel (wat niet waarschijnlijk lijkt omdat we dit 19-5 niet op de echo gezien hebben) of 2. (een tweede) vrucht buitenbaarmoederlijk.
    Maandag moest ik mijn hcg opnieuw laten bepalen en was mijn hcg weer gestegen en moest ik gister voor een echo komen om te kijken wat er precies aan de hand was.

In mijn baarmoeder zien ze een onregelmatige structuur nu en aan de kant waar ik pijn heb, rechts zit vocht in mijn eileider en vocht in mijn buikholte. De spierpijn die ik al dagen in mijn nek/schouders heb blijkt vaker voor te komen bij een bbz, ik dacht dat dit kwam omdat ik het bed had verschoond. Om een lang verhaal kort te maken, verwachten ze dus dat er ook buitenbaarmoederlijk nog iets zit. Donderdag om 11:00u moet ik in het ziekenhuis zijn voor een curretage en laparoscopie, niet zo'n goed nieuws dus.

5. Beehappy, wat een vervelend staartje! heel veel sterkte en succes vandaag en de komende tijd!

6. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik heb bij zwangerschap van mijn dochter een echo gehad op 5 weken. Wist toen nog niet dat ik zwanger was. Dokter dacht aan cyste omdat ik zo buikpijn had.
    Op de echo bleek dan dat ik zwanger was. En toen zag je enkel een vruchtzakje.

Deel Deze Pagina