Gaaf, ik ben donderdag 6+1 weken, ik ben heel benieuwd Ik krijg ook een uitwendige, ze hebben een nieuw apparaat Ik vond de inwendige ook niet heel rot, maar uitwendig is toch wel prettiger
Hey wijfie, Ik had met 5 weken en 6 dagen een inwendige echo en een heel mooi kloppend hartje te zien. Ga voor je duimen sterkte. Liefs maris
Dankjewel meis, en gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen! Maar als er geen hartje te zien is betekent dat niet gelijk dat het fout zit toch?
@ Foxter, nee, als er geen hartje is te zien met die termijn (rond zes weken) dan betekent dat niet dat het fout zit hoor! Het hartje gaat op z'n vroegst met 5 weken en 4 dagen kloppen, heb ik begrepen. Dat kan dus ook een paar dagen later zijn, en bovendien kan de innesteling een paar dagen tot zelfs een week later zijn geweest dan je denkt. Bij mij zei de gyn: ik zal u even uitleggen wat we gaan zien, want we gaan géén 'kindje' zien met handjes en voetjes, we zien zeer waarschijnlijk ook geen kloppend hartje, maar we zien een voedingszakje plus een vruchtje.' Dat er wel een kloppend hartje te zien was, was dus een 'bonus'.
Nee meid. Volgens mijn gyn is een kloppend hartje met 6 weken meer een uitzondering, want die begint met ruim 5 weken pas te kloppen. En soms niet eens waarneembaar. Daarnaast kan op dit moment je termijn ook niet kloppen. Stel dat je een late of langzame innestelling hebt gehad, kunnen ze je makkelijk bijna een week terugzetten in termijn. Ik had met 6,1 weken alleen 3 lege vruchtzakken gezien. Naast de chock dat het er 3 waren , waren wij heel bang dat het fout zat. Een week later was ik gewoon op schema (7 weken) en 3 kloppende hartjes gezien. En uiteindelijk helemaal goed gekomen Succes morgen!
Bedankt allemaal! We hebben een kloppend hartje gezien, ze moest wel goed zoeken, wat dus wel even spannend was Maar we zijn helemaal gelukkig nu Ja adi, als ik er 3 had gezien was ik van mn stokje gegaan denk ik Ik heb echt respect voor jou. Ik vond 1 baby al zwaar! Heerlijk, op naar volgende week, voorlopig krijgen we elke week een echo, echt top.
Wat fijn da~t de echo goed was. Bijzonder he? Moet je opletten bij de volgende, wat een verschil het dan weer is!
Ja, ik ben benieuwd, want nu was het nog echt heeel mini, terwijl het bij mijn dochter (met 7+5 wk) al een echt minimensje was