Wat zagen jullie tijdens de echo rond de 6 wk?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Foxter, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb gekeken, mooooi zeg!!!! Echt een prachtige echo, je ziet echt al een kindje!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gaaf, ik ben donderdag 6+1 weken, ik ben heel benieuwd :) Ik krijg ook een uitwendige, ze hebben een nieuw apparaat :) Ik vond de inwendige ook niet heel rot, maar uitwendig is toch wel prettiger :)

3. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hey wijfie,

Ik had met 5 weken en 6 dagen een inwendige echo en een heel mooi kloppend hartje te zien.

Ga voor je duimen sterkte.

Liefs maris

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dankjewel meis, en gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!

Maar als er geen hartje te zien is betekent dat niet gelijk dat het fout zit toch?

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Foxter, nee, als er geen hartje is te zien met die termijn (rond zes weken) dan betekent dat niet dat het fout zit hoor! Het hartje gaat op z'n vroegst met 5 weken en 4 dagen kloppen, heb ik begrepen. Dat kan dus ook een paar dagen later zijn, en bovendien kan de innesteling een paar dagen tot zelfs een week later zijn geweest dan je denkt. Bij mij zei de gyn: ik zal u even uitleggen wat we gaan zien, want we gaan géén 'kindje' zien met handjes en voetjes, we zien zeer waarschijnlijk ook geen kloppend hartje, maar we zien een voedingszakje plus een vruchtje.' Dat er wel een kloppend hartje te zien was, was dus een 'bonus'.

6. adi

adi Niet meer actief

Nee meid. Volgens mijn gyn is een kloppend hartje met 6 weken meer een uitzondering, want die begint met ruim 5 weken pas te kloppen. En soms niet eens waarneembaar.

Daarnaast kan op dit moment je termijn ook niet kloppen. Stel dat je een late of langzame innestelling hebt gehad, kunnen ze je makkelijk bijna een week terugzetten in termijn.

Ik had met 6,1 weken alleen 3 lege vruchtzakken gezien. Naast de chock dat het er 3 waren :D, waren wij heel bang dat het fout zat.
    Een week later was ik gewoon op schema (7 weken) en 3 kloppende hartjes gezien. En uiteindelijk helemaal goed gekomen :)

Succes morgen!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt allemaal!

We hebben een kloppend hartje gezien, ze moest wel goed zoeken, wat dus wel even spannend was :) Maar we zijn helemaal gelukkig nu :D

Ja adi, als ik er 3 had gezien was ik van mn stokje gegaan denk ik ;) Ik heb echt respect voor jou. Ik vond 1 baby al zwaar!

Heerlijk, op naar volgende week, voorlopig krijgen we elke week een echo, echt top.

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat super om te horen! geniet er lekker van meid! En zeker fijn dat je iedere week een echo krijgt :D

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat fijn da~t de echo goed was. Bijzonder he? Moet je opletten bij de volgende, wat een verschil het dan weer is!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, ik ben benieuwd, want nu was het nog echt heeel mini, terwijl het bij mijn dochter (met 7+5 wk) al een echt minimensje was :)

Deel Deze Pagina