Nou, zo hoeft t ook weer niet hoor, als ik mezelf in de spiegel bekijk dan ze ik er alles behalve als en pizza uit, of vind jij jezelf wel op kaas lijken?
Mee eens! Wou dat iedereen zo sportief was als jij! Toen Nederland uit het WK lag, twee jaar geleden, kreeg ik iedereen over me heen toen ik zei dat het ook niet verdiend was geweest als ze door waren gegaan.. Maar kom op zeg, het was toch zo?! En nu, tja.. Zijn wij kaaskoppen ontzettend blij omdat we volledig verdiend en terecht hebben gewonnen! OLE, OLE OLE OLE! Maar een beetje sportiviteit is belangrijk. Liefs Esther
oh ik geloof ook niet dat je t gemeen bedoeld hoor maar soms zijn grapjes niet zo heel erg leuk wanneer het anderen persoonlijk raakt. En ik had daar net ff last van, dus vandaar. Had je nou gewoon gezegd wat zijn de italianen stil, dan was er weinig aan de hand geweest. Wordt vaak ook niet op prijs gesteld als "buitenalnders" t over kaaskoppen hebben want dan moeten we meteen oprotten naar ons eigen land..maar goed, dit gaat helemaal offtopic dus laten we t maar hier bij houden. Zulle nog wel de hormonen zijn.
Dat was absoluut niet rassistisch bedoeld meid. Zo zit ik dus echt niet in elkaar. Het was puur op dit liedje gebaseerd. http://nl.youtube.com/watch?v=-gw8dWi9Sbk Sorry ik wilde je absoluut niet kwetsen...
nou dat vond ik dus totáál niet, had mn nichtje van 3 er gestaan dan was er misschien toch nog een goal gekomen Was echt knudde