Man ik word het zo zat!!!!! 29 maart werd in ongesteld, normaal had ik ongeveer 28 dagen!! We zijn vroeg begonnen met ovulatie testen omdat de laatste cyclus op eens een week langer was. Mijn ovulatie testen werden steeds beter en woensdag 10 april positieve test!! Donor gebeld en om 18:00 geinsemineerd!!!!! We zijn dus nu precies een week verder, vandaag stekende pijn onder in me buik ik dacht ik gooi er even een ovulatie test tegen aan en die was super positief. Kan iemand me vertellen waarom????????????? Ik had rond die 10 april van dat doorzichtige slijm enzo!!! hoe moeilijk is het om een baby te maken!!!
Ik heb weleens gehoord dat een ovulatietest ook positief uit kan slaan bij een zwangerschap. Maar jij zit nu (waarschijnlijk) op 7 DPO, dus dat lijkt me wel erg vroeg? Lastig zeg!
mja kan gebeuren. Heb je na je eerste positieve ovutest nog doorgetest? Het kan zijn dat je eitje niet gesprongen is op 10 april. Dan probeert je lichaam het opnieuw of komt er een ander eitje tot rijping, wat de 2de positieve ovutest kan verklaren 1 week later. Of je ovutest reageert op een zwangerschap, maar dit zou al heel vroeg zijn... Temp je ook?
Klinkt wel als dat je eisprong is geweest, samen met dat vruchtbare slijm.. dus hopelijk is die nu positief door zwangerschap
Een ovulatietest kan (met nadruk op kan) eerder positief uitslaan bij een zwangerschap dan een zwangerschapstest. Dus wie weet!
mijn ovulatietest sloeg ook positief uit met 7 dpo. en de zwangerschapstest dus ook. ik moet er wel bijzeggen dat ik dacht dat ik op dat moment op 12 dpo zat, maar de echo wees anders uit.
Ik geloof dat je ook 2x een LH piek kunt hebben en ik dacht dat je dan van de tweede piek uit moet gaan als eisprong. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Waarschijnlijk kunnen ze je in het ziekenhuis dit beter uitleggen!
bedankt voor alle reacties!!! Heb ook een zwangerschapstest gedaan en die is WIT! We zijn een vrouwen stel en zijn dus afhankelijk van een donor jammer genoeg! Kan een lh test dan eerder positief uitslag dan een zwangerschapstest?? Ik zou dan dus als ik er van uit moet gaan dat de tweede ei sprong DE ei sprong was dus zou ik een latere menstruatie krijgen. we zien het wel weer!!! Ik weet niet hoe ik me ei moet opsporen zo! we hebben eerst 3 keer iui gedaan maar dat was steeds een uur rijden en dat natuurlijk heen en terug. Niet te combineren met onze onregelmatige banen en ons schoolgaand mannetje! Ik heb daar ook gehad dat ik niet voor echo kon terwijl me ei lastig te meten is. Ik zou eigenlijk 1 keer in de week moeten insemineren om de kansen te verspreiden!!!! IK ben zooooo toe aan een tweede
Doe je misschien ook temperaturen? Hiermee kun je ook je eisprong opsporen. Ik heb namelijk ook een langere cyclus en vaker een dubbele LH piek gehad. Inmiddels zijn wij ook al in het ziekenhuis bezig hiervoor. Misschien een stomme vraag: Is er geen mogelijk om de inseminaties dichterbij huis te doen?