centering pregnancy

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door maris87, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

mijn verloskundige bied dit aan, en ik vroeg me af of er dames zijn die hier ervaring mee hebben? ik ben zwanger van de tweede dus heb het kunstje al eens eerder gedaan. maar twijfel gewoon of dit iets voor mij is.

Groetjes

2. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het vrij eenvoudig is om vast te stellen of het iets voor je is: heb je behoefte om je zwangerschap te delen met een groep, of doe je zoiets liever alleen? Zijn er omstandigheden die het voor jou van waarde maken om aan zo'n groep deel te nemen of juist alleen te doen? Voel je je zekerder door ervaringen van anderen te horen, of klaar je klusje wel alleen?

Misschien kun je het gewoon proberen als het je wellicht iets lijkt maar je blijft twijfelen? Kan me niet voorstellen dat ze je 9 maanden "vasthouden"als het niks voor je is.

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik doe er ook aan mee en ben ook zwanger van de tweede. Ik dacht er eerst ook zo over maar ik vind het toch erg leuk om dingen te delen met de groep. je doet leuke opdrachtjes en toch denk ik meer over dingen na. je kan altijd 1 bijeenkomst kijken of je het leuk vind.

4. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    Ik ben ook net begonnen ermee en had eerst zoiets van ik zie het wel... Maarrrrr kan er Altijd mee stoppen gedachte in m'n achterhoofd.

Tot nu toe vind ik het erg leuk, interessant en vooral ook gezellig!

5. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga het de volgende keer bij de verloskundige even over hebben. Het ligt er ook een beetje aan wanneer het is. Als het in de avod uren is wil ik het wel proberen. Maar dan wel met het idee dat als jk me er toch niet in kan vinden weer terug mag naar de induviduele controles

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik doe er ook aan mee. Ik dacht vantevoren ook: wat moet ik daar doen tussen die andere vrouwen? Had verwacht dat het alleen maar een hoop gezeur over klachten zou zijn. Ik zeur zelf niet, en hoef dat ook niet van anderen te horen.
    Maar het bleek erg leuk en gezellig, ik ga er dus zeker mee door.

7. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik ben ook zwanger van de tweede en ik weet ook niet of centering pregnancy iets voor mij is.
    Maar ik heb me gewoon opgegeven en zie wel of ik het leuk vind! En anders kan je altijd weer switchen naar individuele controles.
    En nu blijkt dat een vriendin en een goede kennis bij mij in de groep komen, dus het zal wel gezellig worden!

8. gouda82

gouda82 Actief lid

4 jan 2014
    259
    55
    28
    Gouda
    Ik ben net voor de eerste controle bij de vk geweest en ga volgende maand ook meedoen. Zie wel of het wat voor mij is. Als het niet zo is dan stop ik gewoon.

Deel Deze Pagina