Wat is dat voor klodder..??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iloontjevanbas, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi iedereen

Even een leek aan het woord :D

Daarnet heb ik geplast en merkte ik een grote witte klodder op.
    Heel kleverig.. en ja sorry best raar om dat hier zo uitgebreid te beschrijven eigenlijk ;)

Wat betekend dit nou??

Heb ik nooit eerder gehad!!

Hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes
    Ilona

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Bedoel je witte ei-achtige afscheiding? Dit kan het slijm zijn dat je hebt rond je eisprong. Dan betekent het dat je op dit moment erg vruchtbaar bent.

3. #3 Iloontjevanbas, 19 jul 2010
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
    Ja dat bedoel ik!
    Althans zo klinkt het wel ;)
    Soort.. bolletje lijm?

Volgens de menstruatiekalender (die nog niet heeeel erg betrouwbaar is omdat ik net ben begonnen) heb ik mijn eisprong al gehad. maar die heeft nog niet zo veel gegevens verzameld om een goeie uitkomst te hebben.

Als dit mijn eerste dag is (qua klodders), wil dat zeggen dat mijn eisprong nog moet komen? of dat ik hem al heb gehad? Komen er nog meer klodders.. ?

En moet ik vanaf vanavond beginnen met "klussen"? ;)
    Of zijn we al te laat :(

Groetjes

Sorry voor de vele vragen

4. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Als het vruchtbaar slijm is (wat ik ook niet zeker weet natuurlijk) ben je volgens mij nog net op tijd...

Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.

5. Dus dat betekend vanaf vanavond klussen voor de zekerheid :)

En nog de dag erna doen voor de zekerheid misschien?

Groetjessss

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik weet natuurlijk niet of ik het goed heb gelezen maar bedoel je slijm of een soort grote klont . Klinkt wel heel goor als ik het zo schrijf. Sorry hiervoor.
    ik heb zo'n vieze prop afscheiding ook een keer gehad en daarna nooit meer.
    Vruchtbaar slijm moet Je een beetje vergelijken met slijm uit bvb je mond dun en draderig.
    Sorry voor het vieze verhaal.

Welke dag van je ronde zit je?

7. Het was een grote witte klont.
    Daarnet op de wc was het meer doorzichtig met een een beetje wit, geen klont meer maar gewoon slijmachtig.

Dus ja , nou weet ik het ook niet meer :p
    Misschien was die klont ook gewoon slijm maar door het lopen ofzo een beetje aan elkaar geplakt of iets.
    Ja klinkt stom maar kan toch?

Wat wil dat slijm dan zeggen?

Ik hou mijn cyclus helaas nog niet lang genoeg bij om je de dag te vertellen.
    Ik ben pas begonnen met de menstruatiekalender(.nl) in te vullen.
    Ik hoop daarmee meer duidelijkheid te scheppen over mijn cyclus.

Groetjess

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik sta er een beetje van te kijken maar ik heb dit heel vaak..:(

beetje vies misschien maar ik maar denken dat het bij alle vrouwen zo was:) Vooral rond mijn ei heb ik het erg..

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb altijd in mijn cycli slijm gehad. Van wit tot helder en van voor of na mijn ei.
    Volgens mij is het voor je ei doorzichtiger en dunner dan na je ei.
    Maar elk lichaam is anders... sommigen merken nooit iets van vruchtbaar slijm...
    Dus voor de zekerheid gewoon nog doorklussen wanneer je zin hebt en afwachten.
    Als je het goed bijhoud (opschrijft) dan zul je vanzelf een patroon ontdekken de komende maanden (al hoop ik voor je dat het snel raak is natuurlijk ;))

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik denk dat het je ei is, ik heb dit 1 keer per maand, een flinke witte/gelige klont... dan weet ik weer dat mn cyclus weer helemaal goed is die maand.

11. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    hahah mij doet het gelijk denken aan sperma, na de sex als je gaat plassen.

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ik heb dit na m'n eisprong 1x gehad, toen was ik zwanger. Als m'n eisprong eraan komt heb ik het ook. Maar dan niet 1x ineens en klaar. Hoop voor je dat het raak is.

13. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het voor mijn eisprong en nu nog steeds?? Ik zit nu op dag 5 na ov. Het is dun, wittig en waterig.. Ik had gelezen dat het weer wat dikker moet worden na de eisprong?? Dit heb ik namelijk nog niet gehad?? Iemand een idee?

14. :) ik zie het wel

Ik probeer het verder en wacht geduldig af.

Vandaag ben ik trouwens jarig :D
    Eens kijken of ik vanavond een cadeautje krijg voor we gaan slapen hahahaha.

Groetjes
    Ilona

15. Bedankt iedereen :)

Ga me er niet zo druk om maken, je weet nooit wat je lichaam je probeert te vertellen, ieder lichaam is anders blijkt maar weer.

Ik neem het zekere voor het onzekere en doe net of het mijn vruchtbare periode is, dan komt het toch wel een keer goed :)

Nogmaals bedankt iedereen voor het delen van zulke intieme informatie en de tips!!

Groetjes
    Ilona

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    klinkt idd als vruchtbaar slijm...

Deel Deze Pagina