Ik zat vandeweek te twijfelen of ik Etos zwanger worden vitamine ging hale... wat vinden jullie daarvan? ik zie allleen maar zwangere daarvan op het topic.. xxx
hey, ik heb het idd ook hahaha! wie weet helpt het? ik hoor er alleen maar positieve dingen over! dus ik zou het gewoon uitproberen! liefs nikky xx
NEE wil jullie helemaal niet jaloers maken joh, maar vooral posi blijven denken idd, wil ook wel eens helpen Xjes Xena
Ja, was er veel te veel mee bezig idd, leek ook net of het daarom maar niet lukte, heel raar. Maar daarna had ik de hoop een beetje 'opgegeven' en nu toch zwanger. Lijkt echt toeval, maar zo is het echt gebeurd bij ons.
oke! moeilijk!ik denk niet dat ik het red!... maar goed!ik ga me vruchtbare periodes gewoon in de gaten houden en dan voor de rest houd het op als het lukt! liefs nikky
tuulk ik hou jou ook op de hoogte,, vandaag weer flinken steken gehad.. en lekker aan het staren geweest.. heb trouwens ook gemerkt dat ik kortaf ben tegen mijn vriend (arme jonge ) haha en me onderbuik wat opgezet,. mja verwacht er niets van ik zie het allemaal wel.. Liefs kimberley
Ow haha ja dat ken ik wel ergens van ik kreeg de 5 dagen te vroeg al ongi krampen en dat snauwen erbij dus ik dacht och morgen word ik ongesteld . Niet dus paar dagen later wou ik een zwangerschap uitsluiten want voelde me zo raar nou ja hartsikke positief niet verwacht toch was het zo . Nou ik duim met je mee
dat vind ik lief... ik kan die duimen na 12 maanden wel gebruiken... kheb het langzamerhand opgegeven... ik voel me inderdaad ook heel anders.. Liefs kim
Das niet tof kim al zo,n lange tijd dan ga ik extra hard voor je duimen. Je zal altijd net zien wanneer je het niet verwacht komt het.
Rm D Hoelang ben jij bezig geweest dan? en nee is idd niet tof nee.. mja had nie anders verwacht hoor... hb nooit geluk haha dus went vanzelf.. Maar idd hoor wel vaker dat op het moment dat je het opgeeft dat het raak is.. en was het dus ook al helemaal vergeten en had het opgegeven totdat ik me anders ging voelen kwam ik weer op het forum xxx
Nou dit me derde kindje en zat helemaal niet in de planning vandaar dat ik ook met de test wou bewijzen dat het niet zo was natuurlijk heel welkom. Me oudste zoon was ook niet gepland ongelukje ook zeer welkom overigs. Me dochtertje was wel gepland en telde meteen eerste maand al aan. Blijkbaar heb ik hier veel geluk mee maar met andere dingen weer niet zo. Hoop echt dat het raak zal zijn voor je en anders duim ik mee voor de volgende ronde
Zoo je bent inderdaad flink vruchtbaar dus.. Ik ben jaloers.. mja weetje ooooiitt zal ook een xtje mij tijd komen tog? dat ik ook een xtje geluk in me leven mag hebben.. kheb 9 testen besteld via matcare.. ze zijn vandaag verstuurd khoop dat ik ze morgen in huis heb.. ik ga woensdag met me vriend een hotelletje in.. mooi moment daarvoor toch? haha
Das zeker leuk . En jou moment komt ook nog wel hoor volgens mij is het ook nog best normaal 1 jaar. Ik weet niet hoe oud je bent? Niet dat dat volgens mij zoveel zegt want ben ook al een oudje en dwars door pil heen zwanger
Het is ook wel normaal om er zowiezo een jaar over te doen... meestal 14 maanden ook nog wel dusja afwachten maar... Ik ben iedergeval heel blij dat je meeduimt...! ik laat het je weten.. ik ga weer slapen ik hou het niet meer ben echt helemaal verot... zal ik je anders toevoegen op msn? of heb je dat niet? Liefs Kimberley