Hhahah onder tussen weet je wel waarom Zo af en toe tussen de dingen door kan ik toch nog mee kletsen
nou meis heb net heel je topic gelezen ...herken wel wat kenmerken van je ....ben echt benieuwd of je test pos is ...... veel succes met testen morgen ! L.sybje
hallo allemaal! nou spannend hoor! iedereen bedankt voor de lieve woordjes haha! super! ben ook erg benieuwd morgen, maar durf niet zo....erg he? ben zo bang op een negatieve test! liefs nikky
thanxx lief van je! gefeliciteerd met je zwangerschap!geniet er lekker van! is het je eerste? liefs xxx nikky
Ja ja het is echt waar ik durf het bijna niet te geloven ik heb gewoon 2 streepjes! Ik ben nu al uren wakker haha Wat onwerkelijk. Ik kan eigenlijk niet wachten om het aan mijn ouders te vertellen. Maar dat doen we met kerst dat lijkt me heel mooi... En jullie meiden ik duim heel hard voor jullie Kus Charlotte
Gefeliciteerd sjarlotte.. Mijn testen zijn nog niet binnen.. dus ik zal tog moeten wachten tot dinsdag... baaaal baaal! Mja verwacht er toch niets van Jij iedergeval maar geniete van je zwangerschap meid dikke kus Liefs kimberley
hy meiden! nou mijn test was negatief,had ik ook wel een beetje verwacht! alleen me baarmoeder ligt vrij hoog!heb ik nog nooit mee gemaakt!..vreeemd..laat de ongi dan nou maar komen...of moet ik nog langer wachten voor de test? we wachten af! wel een teleurstelling in iedergeval! liefs nikky, Ps Super charlotte!gefeliciteerd meid! geniet er lekker van!
xnikkyx wat balen voor je meid! Misschien moet je idd nog even wachten ik hoop het voor je! En Kimberly dinsdag is het kerst dus dan komt er ook geen post voor als je dat bedoeld dus misschien kan je toch beter in de winkel een testje kopen als je snel wil testen.
naja we zien het allemaal wel! ik vind het wel goed!het is jammer en tuurlijk baal ik..maar goed!ik ga in iedergeval afwachten en we zien wel waar het schip strand! toch? liefs Nikky
waarom wachte op dinsdag? liefs nikky waarom haal je niet even een testje bij de drogist?zou ik wel even doen!
Jaaaa! Gefeliciteerd Sjarlottuh! Lekker genieten nu En xnikkyx, jammer meiss Anders probeer het volgende week of zo nog eens, als je dan nog niet ongi bent geworden Veel liefs, Xena