beste allemaal, ik heb een vraagje... 15 dec. ei gehad en "goed" geklust. sinds woendag (4 dgn na ei) geen zin in koffie,moe, beetje misselijk,erg boeren, buikpijn, rommelende darmen beetje obstipatie donderdag ziek! koorts hoofdpijn en erg brak. nu sinds zaterdag: moe, als ik koffie ruik al spugen, buikpijn is stuk minder tot weg, wel heel erg boeren en geen zin in eten (behalve in kaas chips beetje emo en sinds gisteravond gevoelige borsten aan de buitenkant. ik heb zelf vanaf het begin het gevoel dat t raak is waarom weet ik niet maaarrr aangezien het ronde 1 is na bijna 5 jaar spiraal weet ik niets van mijn normale cylclus/gevoel voor NOD iemand hier ervaring mee? alvast dank voor de reacties
Ik zou het echt niet weten meid, die dingen waar je last van hebt of had, had ik ook wel, totaal geen honger, last van me maag, misselijk, noem maar op, het enige wat ik wel beetje naar binnen kreeg was pizza. Met spiraaltjes heb ik geen ervaring, misschien iemand anders hier. Maar goed, een testje zegt meer dan wij dat kunnen. Suc6! Groetjess
Ik zou het echt niet weten meid, die dingen waar je last van hebt of had, had ik ook wel, totaal geen honger, last van me maag, misselijk, noem maar op, het enige wat ik wel beetje naar binnen kreeg was pizza. Met spiraaltjes heb ik geen ervaring, misschien iemand anders hier. Maar goed, een testje zegt meer dan wij dat kunnen. Suc6! Groetjess
toen ik net van het spiraaltje verlost was had ik net de zelfde symtomen als dat jij beschrijft .. ik was ook dikker , misselijk, luste niets meer .. werkte in de quick toen en werd echt niet goed van de lucht die er hing .. kortom, helemaal van overtuigd dat het wel eens raak kon zijn toen ik 4 dagen overtijd was was ik al helemaal aan het wegdromen maar ik teste negatief.. werd een paar dagen later ook gewoon ongesteld en volgens m'n dokter was het ,ondanks er geen hormonen zitten in het spiraaltje, normaal dat ik die maand die klachten had gehad ook de maand nadien was het zo daarna terug alles normaal .. gelukkig ik hoop dat het bij jou natuurlijk wel zo is , zou mooi zijn in de eerste ronde maar neem het dag per dag zo is de kans op terleurstelling minder groot mocht het toch gewoon je lichaam zijn die zich terug aanpast