Nou hier even een update van PandaBeertje Gistermiddag dus naar de huisartsenpost geweest, buikonderzoek gekregen en een vingerprikje voor ontstekingswaardes, en een urine controle. Alles was goed. Dus weer naar huis. 's avonds om 12 uur toch nog heen geweest, doorverwezen naar de spoedeisende hulp, met TOCH 't idee op een blindedarmontsteking. Bloed geprikt (via arm), weer urine onderzocht (ook op zwangerschap), alles weer goed. Niks aan de hand. Of nou ja, geen idee wat. 's ochtends om 9 uur moesten we terug komen voor controle. Nou dat gedaan, weer bloed geprikt, urine gecontroleerd en buik onderzoek gehad. Draaide weer uit op niks. Doorverwezen naar de gynaecoloog, dat heeft ook een eeuwigheid geduurd maar uiteindelijk een inwendig onderzoek gehad. Een kweekje genomen, waar ik vrijdagmiddag de uitslag van krijg en verder een inwendige echo gehad. Alles zag er goed uit. Eierstokken waren goed, baarmoeder en blaas ook. Wel zag ze dus links een ei die op knappen stond die dus ieder moment kon knappen. Stom vergeten te vragen wanneer ik dan 't beste kon vragen, maar ja dat is ook een beetje een stomme vraag als ik daar met ontzettende buikpijn lig. Uhm, inwendig gevoeld, ze voelde wel dat ik ontzettend harde ontlasting had. Maar ze zegt als je daar last van hebt dan kan 't vaker links pijn doen. Dus eigenlijk sta ik weer met niks thuis. Even aan kijken en afwachten. Mocht er vrijdag nog wat uitkomen dan kunnen ze eventueel nog antibiotica geven en anders geen idee.. Hopen dat 't dan aan de ontlasting ligt. Movicolon gebruiken en laxo roosvice. En paracetamol. Als 't erger wordt gewoon weer bellen, maar ze weten niks waar 't aan kan liggen. Verder moest ik ook weer naar de bekkentherapeut voor de over gespannen bekkenbodem, i.v.m. pijn klachten.
Ik heb nu het idee dat m'n ei gesprongen is, links een hele lichte steek die ik hiervoor nog niet had.
Als je ei op springen staat, dan is het tijd om te KLUSSEN!! Rond je eisprong om de dag vrijen is het beste. Hoe gaat het nu verder met de pijn?
Pijn gaat beter Maar nog niet weg! Bedankt. Ik heb die dag dat mij t verteld werd van de ei, geklust ondanks de pijn! ..