Meisje of nee toch een Jongen????

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door maliza3, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

even een nieuw onderwerp gewoon omdat ik het even kwijt moet en niet weet WAT ik er mee moet...

Met de 20 weken echo heb ik te horen gekregen dat we een meisje kregen ze was zo zeker. Ze was 99% zeker. Dus kleertjes gekocht zelfs een rompertje met de naam laten maken...

Je raad et al ik ga vandaag voor iets anders naar de gyn. Eerst inwendige echo omdat we snel klaar waren nog even via de buik echo gemaakt. Hij vraagt aan mij: "en weet je het watermerk al?" Ik zeg ja het word een meisje! En toen zag ik al aan zijn gezicht dat er iets niet klopte... waarop hij nog even verder kijkt en zegt dat ik er maar vanuit moet gaan dat het een jongen word. Dat hij z'n hoed opeet als het GEEN jongen word....:$:$:$

Dusja daar zit je dan met je bek vol tanden en heb daarna toch een partij gejankt. Niet omdat een jongen niet leuk is maar snap er helemaal niks meer van ben zo overdonderd weet niet wat ik er mee moet en wat ik nou moet geloven...

Heeft me wel extra onzeker gemaakt en ik was al zo onzeker...

Maakt niet uit wat iemand er van vind of wat ook maar moest het gewoon echt even kwijt...

Liefs...

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap maar wat vervelend dat je nu niet weet wie het goed heeft misschien een geslachtsbepaling laten doen. Heeft de gyn ook laten zien dat het een jongen is

3. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb van de 20 weken echo een echofoto met MEID erbij en nu vandaag een echofoto meegekregen dat het een jongen zou zijn. ik van van allebei niks maken ze zijn erg onduidelijk..

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik zou dan toch voor een geslachtsbepaling gaan albis het maar voor de rust wat zo is het ook niet fijn

5. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat doen ze dan bij geslachtsbepaling anders dan bij de gewone echo?

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Dan kijken ze alleen of het een jongen of een meisje is dan heb je duidelijkheid en waarschijnlijk meer rust anders moet je wachten op de volgende echo en vragen of ze er dan even extra naar willen kijken

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Kan je de foto's uploaden? Kunnen we even meekijken. Sterkte lijkt me vreselijk! Maar zou ook denken; gelukkig kom je er nu achter en niet tijdens de bevalling.

8. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    volgende echo zou met 30 weken zijn dus gelukkig niet heel lang. moet even kijken wat ik doe maandag heb ik ook afspraak bij de verloskundige dus ga zoiezo even vragen wat zij ervan vind...

9. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    ga even kijken of ik ze kan uploaden

10. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoop dat het gelukt is?

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Volgens mij is het een knul. Eerste foto erg wazig maar ik zie balletjes. De foto van vandaag duidelijk balletjes.

12. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    dan ben je tot nu toe echt de eerste die dat duidelijk vind... waarvan al mijn vriendinnen dus alleen maar jongens hebben en die zagen het niet eens... bij eerste ja zag ik zoals ze toen zij schaamlippen... geen balletjes... 2e snap ik wel maar vind em erg onduidelijk..

13. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Die van vandaag is super duidelijk! Dat is echt duidelijk n jochie. Die vorige echo is erg onduidelijk maar neigt wel naar een jochie.

14. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    hmm nja ga er maar vanuit dan dat het een jongen is maar ik vind ze zeker niet duidelijk en toch wel erg raar dat ze dan zo zeker was van een meid terwijl jullie het op een jongen vinden lijken bij echo 1

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb 3 knullen en krijg nu een meid. Ik zie bij de eerste ook 2 kleine balletjes en een dun uitsteeksel met verder een super vage foto gewoon. Ik zou er geen uitspraak op gedaan hebben. Maar met de foto van vandaag denk ik ja echt een knul.

Ik zou voor een geslachtsbepaling gaan en dan voor een heel duidelijke foto.

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gewoon een 3D/4D beeld erbij vragen, dan kan je het exht goed zien

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dit is wat IK zie. Nogmaals het is niet heel duidelijk. Beentjes liggen behoorlijk tegen elkaar. De foto is niet heel goed van kwaliteit. Ik persoonlijk vind dat de echoscopiste op basis hier van geen uitspraak had kunnen doen.

18. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Als ik naar je echo foto's kijk denk ik ook dat het een jongen is. Als het een meisje zou zijn dan zou je duidelijk een "hamburgertje" moeten zien en dat kan ik niet zien. Als moet ik wel zeggen dat de eerste foto erg wazig is.

Laat je nog een geslachtsbepaling doen? Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.

19. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Wauw meid dat is even omschakelen!
    Hoop voor jullie dat je gauw gewend ben aan het idee..
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

20. maliza3

maliza3 Actief lid

1 jan 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Of ik echt speciaal nog een echo ga nemen voor geslachtsbepaling of dat ik wacht tot de 30 weken echo weet ik nog niet ligt aan hoe mijn gemoedstoestand de komende dagen gaat zijn denk ik ik ga zoiezo proberen om te schakelen als in dat het dus waarschijnlijk een jongen is... maar of ik nu wel of niet nog een echo laat maken of wat ze ook zeggen door deze ervaring twijfel ik aan alles dus ik ga voor unisex spullen tot de bevalling en ik zeker weet of het een jongetje of een meisje is we hebben voor allebei een naam ja naamrompertje laat ik dan ook met jongensnaam komen en dan zien we wel... krijg hele verschillende reacties van iedereen. want ja ik was natuurlijk ook zo iemand die vond dat iedereen mocht weten wat het werd want dat is "makkelijk" jaja uhu...

je leest het wel vaker maar in de directe omgeving nooit meegemaakt dus had ook echt niet verwacht dat ik dit zou meemaken:)

Deel Deze Pagina