hallo dames, wie kan mij vertellen welke zwangerschaptest het beste is. Heb namelijk 2x die van etos gebruikt maar was negatief. wie kan mij helpen groetjes eveline
hallo de kruidvat is idd goed,die heeft minder HcG nodig en je kunt natuurlijk de Clearbleu digitaal doen die geeft met woorden zwanger/niet zwanger aan Succes met testen en laat je het even weten?
hoi maria, ik ga morgen een test halen, natuurlijk laat ik het jullie weten. ben erg benieuwd zou wel een mooi kerst cadeautje zijn.
Is goed dat ik ook in jouw topic even een vraagje stel betreft testen. Ik heb ergens gelezen dat Clearbleu digitaal testen er meer hcg aanwezig moet zijn. Klopt dit? En de kruitvattesten zijn dat dit pipettesten waar er 2 in een verpakking zitten, of is het die enkele van de kruitvat?
Ik weet het niet zeker, maar ik had van die sensitesten (zeggen dat je ze 4 dagen voor nod kunt gebruiken) en een cb digitaal. De sensitest was een paar dagen voor nod hardstikke negatief en cb digitaal was positief en zei dus zwanger. Ik weet niet of het aan die sensitesten ligt, of dat cb veel gevoeliger is dan er opstaat.
Maar waar ik benieuwd naar ben van de kruidvat. Is het de 2 in 1 met die pipetjes? Of is het die enkelvoudige test?
de gewone test, niet de pipetjes die met de pipetjes is niet zo gevoelig als de gewone van de kruidvat
nou ik heb net getest met die van kruidvat. maar weer negatief snap er niks van ben nu 5 dagen overtijd over me langste cyclus van 34 dagen heen zit dus nu op 39 dagen.
hallo Pff jammer dat die negetief is maar als ik jou was zou ik nog even wachten,sommige vrouwen testen pas na een week overtijd positief,bij de eén stijg het HcG sneller als bij de andere,en als je na een week nog niet ong bent en je test is nog negetief zal ik de dokter even vragen om bloed telaten prikken en tekijken of er HcG inzit een bloedtest zou nu ook al kunnen.. een bloedtest is het meeste betrouwbare Heel veel succes meid ik hoop voor je dat je toch nog positief test!
Hoi Maria dankje wel voor je reactie. Ik wacht het nog even af dus. ik test woensdag nog een keer ben dan 8 dagen overtijd. groetjes eveline
Kruidvat... Bij mij was ie hartstikke positief, maar ik denk dat uiteindeljik als je echt zwanger bent wel elke test positief zal doen hoor... Xx.
ik heb hetzelfde, ben nu 6 dagen overtijd maar meer dan een miezerig lijntje krijg ik niet Heb van de apotheek gedaan (2x) en van de etos. Ben nu bang dat het misschien wel was maar niet meer is al ben ik nog niet ongi geworden :S Miek