wat zal het zijn??????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lizzie123, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wat goed dat je gaat, ik ben benieuwd wat er bij jouw kindje uit komt:)
    Hij heeft Nina behandeld, gebeurt heel zachtjes, hij heeft dr buikje gevoeld, en verder alle werveltjes 'goed' gezet wat niet helemaal lekker zat nog van de bevalling. Er komt een grote druk op het hoofdje en werveltjes te staan waardoor er weleens iets verkeerd of klem komt te zitten.
    Ik wens je veel succes, laat maar weten hoe het af is gelopen.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook eentje die al doorslaapt 's nachts sinds ze 4 weken is. Maar overdag was echt een ramp. Sliep soms maar een uurtje. Achteraf ben ik erachter gekomen dat ze dan al te moe was om in slaap te komen. Bij de eerste signalen (beetje jengelen, ogen wrijven) leg ik haar gelijk op bed en dan valt ze dus zo in slaap. Ben ik te laat.........dan laat ze dat ook weten ook ;)

3. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Ik laat het wel even weten hoe het gegaan is! En idd soms het idee dat ik dan ook te laat ben met op bed doen. Sins en week wrijft hij pas in zn ogen, deed hij daarvoor nooit! (vandaag is ie 14 weken) Gister heeft hij opzich een hele goeie dag gehad! Hopen vandaag weer! Dat het ritme weer terug komt.. Over 2 weken weer te werk,dus hoop dat het dan beter gaat!

4. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Nouja dubbel gevoel! Hij heeft wel wat gedaan, zn heupen en darmen waren niet "goed"Dat heeft hij goed gemaakt zeg maar... Over 2 weken terug. CB bureau is het er niet mee eens!?!?!

5. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Waarom niet?Ill hoop wel dat het werkt voor jullie:) Mijn Zoontje doet hetzelfde als dé jouwe .En iid als je m lekker veel bij je houd/draagt komt hij vanzelf meer tot rust:)ben benieuwd of het heeft gewerkt

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis

Dat is dan hun probleem. Laat je niet gek maken als JIJ er een goed gevoel bij hebt. Hopelijk zie je snel resultaat van de behandeling.

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Haha het cb moet ik altijd een beetje om lachen. Bij ons heeft de osteopaat wonderen verricht dat kan ik je wel vertellen:)
    Ik heb het afgelopen dinsdag ook medegedeeld dat ik er geweest was, ow zei ze: Ja daar hoor ik wel meer goede verhalen over. Niet zo van ow joh wat goed van je dat je er heen bent gegaan:D
    Ik ben in ieder geval er heeeeeeeeeeeel blij mee;)

8. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Hun hadden een artikel dat er een zuigeling van 3 maanden aan overleden is.. blablabla..
    Tot nu toe nog geen verschil, maar ja het heet ze tijd nodig. Over 2 weken weer terug. Van he bc moet ik 2dagen? pepti gebruiken. Maar eer je kindje daar aan gewend is praten we toch over 2 tot 4 weken. Dat ze gewend zijn aan die samenstelling van de voeding. En ik heb alles voor me kind over, maar eerst 24 euro betalen voor 2 dagen proberen?? Heet iemand ervaring met koemelk allergie waarbij alleen krampjes zijn?? en onrustig/

Deel Deze Pagina