Hoi meiden, Vandaag 5 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Voor nacontrole was ik 13 mei in het ziekenhuis. Daar bleek toen dat ik een ei had van 21/22 cm. Wanneer zou ik dan ongeveer mijn NOD moeten hebben? Mijn cyclus is natuurlijk nog in de war en wil niet teveel geld aan testen verspillen. Thanks!
Meestal springt je eitje zo rond de 20-22mm, dus dat zal niet lang na je nacontrole geweest zijn... waarschijnlijk NOD dus rond de 28/29e. Misschien voor de zekerheid maar even afwachten tot 1 juni? Succes!
Ik heb zelf geen verstand van ei grootte ed maar ik hoop natuurlijk dat je nod er bijna aankomt. Wel even naar aanleiding van dit, word er bij een nacontrole altijd gekeken of je ei er aan komt of iets dergelijks?
Dat is wel een groot ei volgens mij? Als bij die controle op 13 mei je ei nog niet gesprongen was, dan zal dit waarschijnlijk niet veel later gebeurd zijn. Als je dan een gemiddelde luteale fase neemt, dan zal je NOD rond 28 a 31 mei zijn.
Nee er wordt niet altijd gekeken. Maar ik had na 2 weken nogal een behoorlijk nabloeding gehad dus ze keek met echo of wel alles weg was en zag dat toen bij toeval. Spannend hoor!
hier ben ik het mee eens......28ste testen waarschijnlijk is je hcg al weg , want anders krijg je geen ei succes alvast grtz Ramona
Mijn HCG is al weg idd. Heb na 3 weken een keer een test gedaan en die was negatief. Dus als hij nu positief is, klopt dat ook echt. Merk wel dat ik er nu veel mee bezig ben. Ook omdat ik gewoon graag weer snel zwanger wil worden. Als ik nu een krampje in mijn buik voel ben ik al bang dat ik ongesteld word. Hou jullie op de hoogte!
Heb vanochtend getest en deze was negatief. Maar ook nog geen ongi. Weet niet wat ik van mijn lijf moet denken. De ene keer voel ik dingen die op zwanger lijken, dan weer die op ongi lijken. Ben er ook wel erg mee bezig. Maar ja, zet die knop maar eens om is niet zo makkelijk.
hey meis, Moeilijk he het wachten, balen dat hij negatief was! Maar als je de 13de bijna je ei zag, dan met 2 weken er op zou ik zeggen dat de kans bestaat dat je nu toch nog te vroeg getest hebt, misschien kun je nog even tot het weekend wachten en dan nog eens testen? Succes meis! Liefs S