Hoi hoi, Eigenlijk zou ik vandaag ongesteld moeten worden, ik ben het nog niet geworden. Wanneer kan ik dan het beste testen voor een juiste uitslag? Groetjes tante 29
Als vandaag je nod is zou je al kunnen testen. Ik zie alleen in je banner dat je nod over 2 dagen is. (of klopt die niet)
Het valt me trouwens op dat je in je onderschrift hebt staan dat jullie nog maar net begonnen zijn. Dan is het wat moeilijker om het te bepalen, want dan weet je vaak niet hoe lang je cyclus duurt. (ontpillen) Of je moet al langer geen anticonceptie gebruiken) Het is namelijk goed mogelijk dat je ongie nog even op zich laat wachten door het ontpillen en dan zou je wel een fortuin uit kunnen geven aan testen, maar levert het je niks op.
Als ik jou was zou ik minstens een week wachten. Indien negatief, dan weer een week wachten etc, totdat hij óf positief is óf de duiveltjes komen. Succes!
Hoi, De vorige keer wist ik niet precies wanneer ik ongsteld was geworden. Nu ben ik uitgegaan van 28 dagen, daar ben ik nu 1 dag overheen. Nu weet ik weer dat ik de vorige keer een cyclus van 29 dagen had. Dan zou vandaag mijn NOD dag zijn. Maar jullie hebben gelijk, omdat ik twijfelde zal ik nog maar even wachten met testen (t is gewoon dat ik zo nieuwsgierig ben ) Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben ook zo nieuwsgierig als wat...vandaag NOD dag...geen duivels te zien... 3 negatieve testen, maar kan ook komen door te vroeg testen?
Ik kom even wat zeggen, als je een cyclus van 29 dagen hebt ben je pas met dag 31 één dag overtijd. Want met een cyclus van 29 dagen word je op dag 30 ongesteld. Zo is het gewoon met elke cyclus lengte dus, altijd 1 dag erbij tellen
Als jij nu uit gaat van 29 dagen, zou je morgenochtend kunnen testen hoor, zou niet weten waarom niet. Ik testte met een cyclus van 27 dagen 1 dag te vroeg mooi positief!
Hoi hoi, Ik heb net een zwangerschapstest gekocht en gedaan. Daar stond op dat je op de dag dat je ongesteld zou moeten worden al kunt testen. Helaas had de test als uitkomst dat ik niet zwanger ben. Deze keer dus gewoon een langere cyclus dan de vorige keer... Ik baal er best erg van, maar ik hoef me niet meer zorgen te maken of ik nu wel of niet zwanger ben. Gewoon wachten nu wanneer ik dan ongesteld ga worden? Liefs Tante29
Hoi, Het kan ook best zijn dat jouw lichaam wat langzamer hcg aanmaakt, waardoor een test pas later positief wordt. Als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen! Succes! Groetjes, Roosje
ik had de eerste paar maand ook van oh overtijd. testen. ook elke keer nega, dan na een week overtijd te zijn geweest kwamen de duiveltjes. en elke keer dacht ik van ja zwanger. elke keer niet dus gewoon afwachten vooral en je eerste maanden dan heb je vaak een onregelmatige cycles wordt je later dan anders ongi liefs
ik had me mijn dochter bij 5 weken pas een posie test eerder net en mijn vriendin bij 8 weken pas die had ook steeds negatieg maar met 8 weken was die pas posie verschild per persoon en idd die hcg iederlichaam doet er verschilend over met aan maken