warme baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door edelweiss, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wie heeft tips mijn zoon zoon is ook bijna 3 weken en houd zich goed op temp alleen nu met dit mogelijk weer heeft hij dus 37,5waar hij normaal 37 heeft.

Hij heeft alleeneen dunne romper aan en ligt in de box

Wat kan ik er aan doen. Deppen met koude doeken? Ventilator?ramen open?

Heeft iemand tips.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.506
    113
    Vrouw
    Niks. Laten gaan. Halve of hele graad hoger dan normaal is helemaal niet erg.
    Als hij op een gegeven moment echt gaat zweten dan kan je alleen in luier leggen of in een lauw badje doen.
    Niet met natte doeken gaan klooien. Werkt ook alleen maar tijdelijk dus helpt niks en kans dat hij het juist koud krijgt of ziek word.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Lekker zo laten, 37,5 is prima. Als hij goed drinkt en plast, is er niks aan de hand. Mocht hij 't warmer krijgen, dan kan de romper nog uit.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik denk dat we met dit warme weer allemaal een halve graad warmer zijn dan normaal

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

He edelweiss
    Off topic weet jij waar dat topic van de lounge is gebleven over die ruzie? Of is die verwijderd? Van ts die waarschijnlijk buitenlandse was?

On topic; pas op met ventilators, persoonlijk vond ik de tocht niet prettig.
    Oogjes etc. Helemaal bloot kan lichaamsvocht juist heel koud worden. Dus io zou toch voor een romper of hemd kiezen.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hey meis ik zou het niet weten was hem ook in ene kwijt.

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik zou alleen in de luier niet doen .
    Dat is warmer dan een dun rompertje of katoenen tshirt .
    Omdat ze hij zweet niet kwijt kunnen blijft dat op hun lichaam en gaat plakken en dan worden ze helemaal plakkerig bezweet en warm .

Kan je misschien een hydrofiele doek even
    in de koelkast leggen en haar daar op leggen ?
    Niet ijs koud maar gewoon een beetje koel .

8. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    37,5 is nog een prima temp. als het hoger word kan je de woonkamer(waar hij ligt) koelen met ventilator. zorg ervoor dat je baby niet op de tocht ligt. dus niet heen en weer laten waaien.

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Ja ik ook. Het topic bevatte wellicht wat grove woorden en reacties niet even netjes wellicht verwijderd?

Hoe gaat het met je kleintje?

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Dat denk ik. Ik was met mijn reactie ook niet heel subtiel maar goed :D

Kleine doet het verder heel goed alleen zo warm en last van de warmte erg sneu.

11. Gazy

Gazy Niet meer actief

Vervelend dan he... zo n klein mensje.. ben liever zelf dood ziek dan dat zij wat heeft. Al wat aan de tips gehad of je berust in de temp?

Ik weet niet meer welke reactie je had gegeven ;) maar ach... gewoon vervelend voor ts dat ze er zo mee zat.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoef je niks mee: is een normaal verschijnsel dat je lichaamstemp wat stijgt als de omgevingstemperatuur erg hoog is.
    Kamertje uiteraard wel goed luchten en zo koel mogelijk zien te houden. Of z'n raam dan open kan als hij er slaapt, moet je zelf even beoordelen. Zolang hij niet op de tocht ligt kan dat sowieso.

Deel Deze Pagina