miskraam met weinig klachten mogelijk???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Diana, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

eerst bedankt dat jullie allemaal zo meeleven, doet echt goed in deze verdrietige tijd.
    Ook ik zit met een hoop twijfels Ik vraag me af of ik de mk al gehad heb en verder kan. Afgelopen dinsdag te horen gekregen dat het niet goed was. Zou 10 weken zwanger zijn maar was hetzelfde als bij 6 weken en geen kloppend hartje. Woensdagavond lichte buikkrampen en iets ""slijmachtigs" (leek op een vruchtje)gezien dat is afgekomen. Nog steeds heel licht bloedverlies. Alle zwangerschapsverschijnselen zijn verdwenen en sinds eergisteren oude ongi voortekens gekregen met vandaag toch iets meer bloedverlies. Komt dit iemand ook bekend voor??? Als ik de meeste verhalen zo lees dan zijn de verschijnselen toch veel erger.

verdrietige mama van Nino

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Mijn eerste miskraam was ook zo, had eigenlijk nergens last van heb het hele vruchtje verloren zonder bloed was heel gek was heel herkenbaar in het toilet. Ik had gewoon de normale menstruatiepijnen meer niet eigenlijk.

3. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Hi Diana,

Voor de miskraam viel het allemaal nog wel mee met het bloedverlies, wel de hele dag krampen/weeen. nadat ik het vruchtje had verloren kwam het bloed en de stolsels. Dit duurde eigenlijk niet zo lang, maar kwam drie dagen later nog eens(ik wist niet eens dat ik zoveel bloed had!) By the way Ik was bijna twaalf weken zwanger maar het kindje was met negen weken gestopt met groeien.

Maar volgens mij gaat het bij iedereen weer anders.

Sterkte verder

Liefs Monique

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik denk ook dat het bij iedereen anders is! Ik had een paar dagen bloedverlies, ook niet veel met af en toe een raar gevoel in mn buik. Maar op het moment van de miskraam ging ik kapot van de pijn!!! :cry:
    Daarna heb ik heel weinig bloedverlies gehad...

Ik hoop dat het voor jou anders is want dat kan maar zo!

Succes.

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Bedankt meiden voor jullie reacties.

moet morgen naar gynaecoloog. Ben best wel zenuwachtig. Ik hoop dat dat ik echt mk heb gehad. Heb al nachtmerries gehad van narcose en curretage. Dus duimen maar.
    Waar ik ook tegen op zie is om tussen de vrouwen met dikke buiken te zitten. Niet dat ik het iemand niet gun, maar is gewoon pijnlijk. Ik had het weer zo anders voorgesteld.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat erg dat het is misgegaan :(
    Helaas kan ik erover meepraten.
    Bij mij bleek het ook niet goed te zitten en de gyn wou een curretage doen.
    Maar dat zag ik helemaal niet zitten,vanwege narcose en omdat je van een curretage veel langer moet herstellen.
    Ik heb zelf geopperd om het vruchtje te laten komen d.m.v. medicijnen genaamd cytotec dat het vruchtje doet afkomen.
    Gelukkig is dat alles me bespaard gebleven.
    Op woensdag had ik al wat bruinige afscheiding en op zaterdag verloor ik het vruchtje en de vruchtzak.
    Het is mij heel erg meegevallen,de gyn berreidde me voor op veel bloedverlies en veel pijn.
    Al met al heb ik 30 minuten kramp gehad en heeel weinig bloedverlies.
    Het was een rare ervaring die ik nooit meer hoop mee te maken. Het emotionele stuk was zwaarder dan het lichamelijke,heb heftigere menstruaties gehad zelfs.

Hoop dat het allemaal goedkomt bij jou!

groetjes Pientje

7. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Een curettage is helemaal niet zwaarder om van te herstellen hoor. Ik heb er ook 1 gehad en had eigenlijk nergens last van. Bijna geen bloedverlies en al helemaal geen pijn. Ik had ook de keus tussen de medicijnen en curettage maar de gyn zei dat het met de medicijnen 50% kans was dat het gelijk goed ging, en als het niet goed ging zou ik veel pijn hebben en daarna een spoedcurettage, dat zag ik dus niet zitten.

8. Niet meer actief

Veel sterkte morgen!!

Liefs Nann

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat ik heb gehoord is dat het na een curettage vaak langer duurt eer je menstruatie weer op gang komt. met herstellen bedoel ik dan dus ook je baarmoeder.
    Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk!

En daarbij vond ik het persoonlijk fijner om zelf het vruchtje te verliezen dan dat het weggehaald wordt en gewoon het feit dat je daar ligt en zij het weghalen en jij daar in een rare houding onder narcose ligt.
    Daarom wilde ik absoluut geen curettage

10. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Tja moeilijk allemaal.

Maar de natuur werkt vooralsnog niet mee. Vanmorgen bij gyn geweest en vruchtje zit er nog altijd. Ben iets meer aan het vloeien en hevige pijn in mijn rug gehad. Toch afgesproken wanneer volgende week niets veranderd is zsm curretage te laten doen ondanks mijn angst vooral voor de narcose. ik wil niet langer afwachten en verder kunnen.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sjee jammer....
    Maar dat je al bloedverlies hebt zal toch wel eenb teken zijn dat je lichaam het afstoot? Vooral omdat je pijn hebt.
    Ik snap je gevoel helemaal over curettage.
    Ik zag ook enorm op tegen narcose en de hele rompslomp die erbij hoort.
    Zijn medicijnen voor jou geen optie?

Ik hoop dat het alsnog vanzelf loskomt.

groetjes Pientje

12. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    ook ik heb net een paar weken geleden een miskraam gehad in begin wou het ook niet afkomen gelukkig hoefde geen curretage en deed de natuur zijn werk ook ik wist niet dat ik zoveel bloed had, werd er gewoon duizelig van,maar door die miskraam ben ik er wel achter gekomen dat ik nog graag een derde wil eerst dacht ik dat dit emoties waren maar nee het is toch serieus, brengt alleen een probleem met zich mee ben net 40 geworden

groetjes

13. Lijn

Lijn Lid

29 mrt 2006
    88
    0
    0
    dag diana, ik hoop voor jou dat het snel op gang komt zodat je niet onder narcose hoeft. maar wees niet bang als dat wel moet gaan gebeuren. het is binnen enkele minuten gedaan en dan slaap je heerlijk uit. het is niet eng! ik zag er ook als een berg tegenop maar is (mede daarom wellicht) reuze meegevallen. je verdriet is groter dan de ongemakken van een curretage. maar goed, angst voor iets blijft he, wat anderen ook zeggen. ik wens je heel veel sterkte toe.
    lijn

14. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Gemma,

Ook ik ben bijna 40 (september). Ik durfde het eindelijk aan naar zware zwangerschapsvergifting bij de eerste en 2 jaar sukkelen met mijn schouder. We willen het wel nog 1 keer proberen :) met alle (leeftijds)risico's vandien. Maar op het moment is nog helemaal niks te willen alleen maar afwachten...en ik merk het wordt met de dag toch moeilijker....

Ook jullie meiden harstikke bedankt voor jullie reacties, kan ik toch iets van mijn verdriet kwijt..

15. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ik wilde ook geen curettage, maar het vruchtje kwam gewoon niet vanzelf. Ik had niet eens bloedverlies oid, maar was wel zo ziek als een hond. Nee voor mij was het toen een uitkomst, heb het nog een week uit kunnen stellen maar ik deed er mijn andere kinderen tekort door was alleen maar aan het spugen.

Diane heel veel sterkte meid!

16. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

ik moet ff tegen jullie aanzeuren.
    Sinds vanmorgen 07.00 flinke "weeen" gehad (2uur lang) toen wat minder met zeurend gevoel in de onderbuik. Vanmiddag weer...... bloedverlies gaat nog...vruchtje is er nog steeds niet uit :cry:
    heb K*T dag
    moest het ff kwijt

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Jeetje Diana,

Wat vreselijk voor je!! Wat zul je het moeilijk hebben.
    Leef erg met je mee!!!
    Ik ben zwanger van ons eerste kindje (nu 5 weken) en sinds vanmorgen licht bloedverlies :cry: ..duimen dat het allemaal goed zit/blijft :) :(:
    Hou je taai meid!! Weet even niet wat ik zeggen kan.

Liefs Mirre

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi Mirre,

bedankt voor je steun, ook heel veel sterkte gewenst...

Meiden hoe lang moet ik dit doorzetten?? Ik kan toch niet met weeen blijven lopen en er komt verder niets dan bloed??? Wat is een "verstandige" wachttijd alvorens gyn te bellen, is nl bijna weekend...

Anybody some advice????

19. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Oh wat naar!! Ik zou morgen zeker de huisarts/verloskundige of gynaecoloog bellen voordat je het weekend ingaat.
    Ik heb geen idee hoelang je 'erop moet wachten'.
    Heel veel sterkte Diana, ik denk aan je....

20. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Hoi Diana,
    Ik zou bij iedere twijfel de gynaecoloog bellen. Jij weet niet wat je kan verwachten en de gynaecoloog wel, waarom in spanning blijven zitten?
    Mijn verloskundige heeft juist gezegd dat als het bij mij begint (wat nog steeds niet gebeurt) ik moet bellen. Ook moet ik bellen als het achter de rug is en als ik tussentijds vragen heb mag ik ook altijd bellen.
    Hoe ervaar je het tot nu toe? Is het erg emotioneel voor je, nu het eenmaal doorzet?
    Succes in ieder geval.
    Mummy

Deel Deze Pagina