wat zal ik doen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door WesDaan, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Wat doet hij dan? trappen? huilen?

Gaat misschien de voeding te snel bij hem naar binnen als hij drinkt?
    het kan zijn dat hij dan krampen krijgt en daardoor minder gaat drinken heb ik wel eens gehoord.
    heb je al wel eens andere spenen geprobeerd op de fles?
    mijn zoon dronk de laatste tijd ook zijn flessen niet leeg begon te trappen met zijn beentjes en werd heel driftig.
    nu heb ik een andere speen op de fles en het is een wereld van verschil. hij drinkt gewoon weer rustig en weer veel meer als daarvoor.

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb een heel arsenaal aan flessen en spenen staan, ik kan wel een winkeltje beginnen ;). Ik gebruik nu dr. brown, die bevallen wel goed, daarmee drinkt hij in een goed tempo. En hij krijgt speciale voeding tegen krampjes. Hij heeft de eerste maand borstvoeding gekregen maar toen speelde dit ook al. Uiteraard heeft hij krampjes gehad, maar dit lijkt nu niet op krampjes, hij reageert anders. Hij overstrekt zich, begint te gillen, ook vaak tijdens zijn slaap, als hij al slaapt ;). De huisarts dacht aan reflux, vandaar dat we naar de kinderarts zijn doorgestuurd. Dat zou wel verklaren waarom hij steeds kleine beetje wil drinken.

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    vandaag moet je naar de KA toch?
    Nou k hoop voor je dat die een oplossing hebben voor je!
    en natuurlijk voor je mannetje, als hij reflux heeft doet het alleen maar zeer, dus dan is het zeker logisch!
    nou we horen het wel!

4. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Morgenmiddag gaan we naar de ka, dus nog 1 dagje doorbijten en wellicht komt er dan een oplossing en drinkt hij dan ook wat beter zijn flesjes leeg. Het is gewoon zo zielig, zo'n klein gillend jongetje. Zou toch makkelijk zijn als ze gelijk konden praten ;).

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    mijn schema van deze dag is:
    2.00
    5.00
    8.00
    12.15
    16.00
    18.45
    en nu slaapt hij nog, dus ben benieuwd.
    maar ik maak hem uiterlijk half 12 wakker want wil zelf ook wel graag naar bed ;)
    hoe was het vandaag bij jou petra?

6. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    gisternacht werd hij al rond 01:40 wakker...met speentje is het uiteindelijk 03:00 u fles geworden.
    07:15
    11:00
    15:00
    18:45
    22:45 (deels wakker gemaakt)
    verder gister niet hoeven wakker maken voor de flessen, zo zie je maar weer, elke dag is weer anders...

na de fles van 07:15 + 11:00 niet echt geslapen....
    vanacht kwam hij weer klokslag 03:00 u en vanochtend 07:00 u.

probeer hem wel op de 4 u te houden nu, dat redt hij makkelijk ondanks dat hij niet altijd goed slaapt maar in kinderwagenbak zitten we onze tijd wel uit.

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hij werd uiteindelijk gister zelf wakker om 23;45 dus toen zijn fles gegeven.
    Hij kwam toen al om 2;15 maar met een speentje is hij weer gaan slapen en kwam toen om 4 uur.
    hij werd om 7 uur wakker niet voor zijn fles maar voor een vuile broek dus verschoond weer terug gelegd en vervolgens werd hij 8 uur wakker. Toen de fles weer gegeven en net heeft hij er één op.
    Hij laat nu 4 uur tussen zijn flessen en drinkt zijn flessen leeg van 120/4 ( 135cc) dus er is al een fles af.
    en verder zie ik vandaag wel hoe het loopt.
    hij had net 100cc gedronken dus misschien zal hij het niet helemaal redden maar dan gaan we toch proberen te rekken.

Deel Deze Pagina