Cervixslijm niet altijd aanwezig.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 18 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Wat ik mij dus afvraag, teminste bij mij heb ik geen cervixslijm nog ondekt.
    Wel heb ik afgelopen maandag dus pijn onder in mijn buik gehad en dinsdag ook nog en die hebben we ook benut. :)

    Maar ik had al extra op de cervixslijm gelet, maar bij mij is de afscheiding zelfde gebleven.
    Wel heb ik nu weer pijnlijke borsten en ben wat moeier dan anders, maar ik ga nog nergens van uit.
    Het is ook zo verschillend per vrouw!

    Zijn er ook meiden hier, die daar ook niks wijzer uit zijn geworden?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik word er ook niet wijzer van, ik heb het ook niet rond de eisprong.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Toen ik net met de pil was gestopt had ik het dus ook niet.
    Nu merk ik wel dat het duidelijk anders is!
     
  4. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi AnnaS,

    Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik zie bij mij nooit (echt nooit) slijm wat veranderd. Het is eigenlijk altijd gewoon cremeachtig wit. wel is het de ene keer wat meer dan de andere keer en soms periodes dat het wat droger lijkt. Maar zoiets als doorzichtig draden trekkend slijm heb ik echt nog nooit gezien bij mezelf. Ik heb hier ook al eens een topic over geplaatst, zie bijgevoegde link.

    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij er best wel zorgen over maak, maar volgens mijn HA en de gyn is dat niet nodig en zion er genoeg vrouwen die geen waterig doorzichtig draden trekkend slijm zijn en zou dat de vruchtbaarheid niet in de weg moeten staan. nou ik ben nu een half jaar bezig, maar nog niet zwanger (tenzij het nu raak is dan), begin mij hier wel zorgen over te maken.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Liefs Marjan
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi Marjan72, heb jou topic ook even door gelezen.
    Het is dus bij ieder vrouw weer anders.
    Ik zou zelf niet zoveel zorgen maken. Pas na een jaar zou ik dan als het nog niet gelukt is naar de gyn gaan.

    Natasje, ik heb geen pil geslikt dus onpillen hoefde ik zeker niet.
    Heb mijn spiraaltje begin oktober laten verwijderen, dus mag nog niet klagen.

    Heb wel mijn temp bij gehouden en sinds gisteren is het heel hoog en vanmorgen ook nog 37.5 en nog nooit zo hoog gehad.
    Vorige maand was het op zijn hoogst 36.9 hoger is het niet eens geweest.
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Anna,

    Ik heb ook niet veel extra afscheiding rond de vruchtbare dagen.
    Het slijm wordt wel wat dunner en doorzichtiger maar het wordt niet meer.
    Soms lijkt het wel of ik dit 2x in m'n cyclus heb :( ; is het dunner en rekbaarder dan denk ik daar komt de eisprong en dan een week later heb ik weer dat dunne rekbare slijm (sorry :oops: ).

    Wil deze ronde proberen om de stand van de baarmoedermond bij te houden (staat ook in dit forum).
    Wie weet heb ik hier meer aan.

    Succes iedereen.

    Silly
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik bedoelde ook niet dat je aan het ontpillen was.. :D
    Ik deelde even mijn ervaring met het slijm hihihihi

    misschien dat het na een paar maanden meer word? net als met de pil?
    Had je een spiraal met of zonder hormonen?
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mjah Natasja :rolleyes: had het er ook een beetje raar neer gezet!
    Maar ik heb een koperenspiraaltje gehad en dat was mijn tweede koperenspiraal en samen heb ik dus bijna 7 jaar een spiraal gehad.
    Zou best kunnen hoor dat je baarmoeder nog niet in zijn conditie is, ik had ook inderdaad veel andere vloed dan nu het is nu veel minder geworden en minder luchtje er aan zitten.

    Dacht aantal jaren terug ook dat het een schimmelinfectie of wat anders kon zijn maar dat was uitgesloten door de arts.
    En kwam vaak door het koper, wat dus dan niet zo fijn is.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap het... nou ja wie weet heeft het wel met dat ding te maken.
    Ik heb er niet veel verstand van.
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik zou ook niet teveel kijken naar de fscheiding, tijdens de vruchtbare dagen.
    Ik deed het ook, omdat ik dacht dat je dan kon zien hoe en wat.
    De eerste maand dat ik dat deed heb ik op vier verschillende tijden in de cyclus last gehad van rekbaar doorzichtig slijm, maar tijdens bloedprikken ter controle of ik wel of niet een eisprong gehad zou hebben bleek dat er helemaal geen eisprong had plaatsgevonden, laat staan vier!!!

    Mijn gyn zei dat ik daar verder niet naar moest kijken, want bij de een is het wel duidelijk en bij de ander totaal niet.
    Ik moest het gewoon bij temperaturen houden en dat werkte echt prima voor mij.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina