Hallo Dames, Ik kan morgen pas officieël testen, maar ik ben natuurlijk zoals velen te nieuwsgierig geweest en had zaterdag al getest. Op die test zag ik binnen de 5 min. een hele lichte 2de streep. Nu heb ik vandaag weer gewoon een negatieve test gehad . Omdat ik ook nog steeds ovulatie testen had liggen heb ik er daar gister en ook vandaag weer één van gedaan. Staan daar 2 dikke strepen op ! haha, wat moet ik daar nou weer mee..... Hier dan de testen, de eerste is de zwangerschapstest van zaterdag en de tweede zijn de ovutesten van gister en vandaag:
Ik zie niet zoveel op je zwangerschapstest. En ja het kan met ovulatietesten. Maar goed die testen zijn geen zwangerschapstesten dus ik zou er zeker niet vanuit gaan dat dit positief is. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Oh jee, wat lastig zeg...idd op de zwangerschapstest zie ik wel een streepje staan en de ovulatietesten liegen er zeker niet om...Ik zou toch nog gewoon een keer testen, maar dan misschien nog een dag of twee wachten (als je dat lukt tenminste...anders gooi je er vandaag nog meteen een testje tegenaan!) Ik moet zeggen dat ik gister ook een ovulatietest heb geprobeerd en deze gaf bij mij niet zo een knaller hoor, maar de zw test wordt wel donkerder... laat het nog even weten meid..
Ik heb precies hetzelfde, echt apart. Zaterdag positieve test gehad met de kruidvat test (met middag urine), zondag met ochtend urine twee negatieve testen, ook de digitale zei niet zwanger. Al 3 dagen positieve ovu testen.. Wil eigenlijk nu de huisarts gaan bellen..
bah wat balen voor jullie die onzekerheden! Hoop dat het uiteindelijk betekend dat jullie zwanger zijn!!! Ik zie trouwens wel wat op je zwangerschapstest hoor Gezellige taart!
Ik ben benieuwd wat jij hebt gedaan, ik heb net de huisarts gebeld en moet deze week even bloed laten prikken in het ziekenhuis, dan bepalen ze het via mijn bloed.. spannend!
ik heb dit een paar maanden geleden gehad en bleek op het moment van die ovutesten pas mijn ei te hebben... 2 weken te laat... en soms kan dan een zw test een heeeeel licht streepje geven.
ik had ook een keer gedaan met een ovu test omdat ik geen zwangerschapstest had en ik toch heel benieuwd was. die was heel positief maar niet zwanger. Het kan wel maar je moet er niet van uitgaan. Ik vind op de zwangerschapstest een brede streep staan, weet niet of die posi is of niet. spannend! hoop het voor je. wanneer ga je weer testen?
Wil de pret niet bederven, maar zijn het Kruidvat Ovulatietestjes? Die staan hier als niet te best aangeschreven namelijk. Bij sommige vrouwen blijven die heel lang positief aangeven namelijk, zelfs rond hun NOD terwijl ze dus niet zwanger zijn. Ik zou die ovulatietestjes dus even vergeten en morgen opnieuw testen met een zwangerschapstest. Hoop dat die positief aangeeft!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Als ik niet ongi wordt dan test ik woensdag nog even en dan zien we dan wel weer. Ik denk eigenlijk niet dat ik nu pas mijn ovulatie heb, want ik heb al anderhalve week heel licht bruinverlies en steken in mijn buik en boven benen. daarbij was 6 dagen geleden dezelfde ovutest van kv helemaal negatief. Maar goed, ik hou me idd vanaf nu niet meer bezig met ovu testen maar met zwangerschaps testen. We hopen maar op 2 dikke strepen uiteindelijk! zolang ik niet ongi wordt is alles nog positief, dus ik wacht het dan maar af. Jemig wat gaat de tijd dan langzaam eigenlijk..... Ik hou jullie op de hoogte.
Pffff vanmorgen snelsnel getest (negatief). Toen ik vanmiddag weer terug was stond er ineens een licht streepje op. En ja, ik weet dat ik er eigenlijk niet naar mag kijken . De test van afgelopen maandag is echt hagelwit gebleven namelijk. Heb nu al 2 weken buikpijntjes en heel licht bruinverlies, ongi is nog nergens te bekennen. Heeft er misschien iemand heel licht posi met kv getest, maar met een andere test wat duidelijker? Ik zit nu nog in de stad dus dan kan ik er nog halen.
Zijn dat die 2 voor 5 euro?? Die blijven bij mij tot nu toe hagelwit hoor, zelfs niet een licht streepje..anders zou je een digitale moeten proberen, succes!!
Misschien lukt het innestelen niet helemaal goed en krijg je daarom geen positieve test? Een streepje ver buiten de tijd noem ik geen positieve test. Even afwachten en duimen dat het nog goed gaat plakken. Maar houd er rekening mee dat 50% van de bevruchtingen niet goed innestelt. Hoop voor je dat je test nog positief gaat worden.
@moeder254: het was idd een 2v5 kv test @SOfietje: Ja vorige maand is het bij mij ook bij de innestelling fout gegaan, dus dat zou wel kunnen. Ik wacht het gewoon maar af zolang ik niet ongi wordt. Ik begin zo steeds meer te vermoeden dat ik gewoon mijn eisprong heb gehad afgelopen weekend. Dan heb ik het dus helemaal gemist , balen! Het ergste zou dan zijn dat ik pas over anderhalve week ongi wordt. Maar ach, daar doe je niks aan.