oi oi zoals jullie misschien wel gemerkt hebben kom ik hier niet veel meer, soms wel om te kijken maar plaats verder geen berichten meer. dit komt omdat ik er teveel mee bezig ben, nadat ik mijn ongie heb gekregen heb ik de knop omgedraaid en gezegt, ga er niet meer mee bezig zijn, misschien dat het dan wel lukt... ik denk er nog weleens aan hoe t zou zijn en t blijft in me achterhoofd maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoekn... zit nu in mijn vruchtbare dagen en heb sinds vandaag ook wel buikpijn en vochtverlies? en net als vorige maand lijkt het weer net of ik soierpijn heb bij mijn borst aan de linkerkant? dit weekend is mijn zoontje jarig hij word alweer 2 dus probeer niet teveel eraan te denken en wel te hopen dat het dit keer raak is.. ben benieuwd groetjes
Ik had gisteren ook vochtverlies, buikpijn en lage rugpijn. Dus ik dacht zeker 'daar zul je m'n ei hebben'...gisterenavond ovutest gedaan, vanochtend...nog niks...maar moet nou toch bijna zover zijn lijkt me. Ik gebruik nu voor het eerst ovutesten, omdat ik even wil kijken of ik wel ovuleer....maar ik probeer er verder ook niet te veel mee bezig te zijn. Wel errug moeilijk met allemaal zwangeren om je heen Nou ja, laten we van 't weekend maar even goed klussen, misschien horen wij dan ook bij de gelukkigen! Wij zitten nu trouwens in ronde 7...................
ik gebruik geen ovutesten... en weet dus ook niet precies wanneer mijn eisprong s, maar blijf gewoon klussen, heb nu voor het eerst deze maand zeurende buikpijn dus ben benieuwd, gewoon lekker klussen en hopen dat het raak geschoten is... wij zitten nu in de 13e ronde
oi oi ben ik weer eventjes... het weekend 2 keer geklust, maar alleen vrijdag aaf en zaterdag middag, wel genoeg? voelde wel wat aan me buik, beetje buikpijn maar ben ook aan de diarree, had vrijdag last van me linkerborst, net spierpijn en zaterdag alleen aan me rechterborst weer hetzelfde, zal ik vandaag ook nog maar klussen? voor de zekerheid? heb t idee dat mijn eisprong al is geweest, zaterdag ineens een flinke kramp... wat zal ik doen? groetjes