Ik heb gister al mijn kraampakket binnen gekregen, vond het wel heel erg snel of is het normaal met 27 weken, ik ben verzekerd bij IZZ. Nou ja beter te vroeg als te laat. Wanneer kregen jullie hem?
Ik heb het pakket vorige week ontvangen, dus omstreeks dezelfde zwangerschapsduur als jij en ik ben verzekerd bij Menzis. Zal dus wel zo horen! Haha.
Kraampakket vraag je meestal aan tegelijk met aanvragen van kraamzorg. In mijn geval kraamzorg aanvragen en kraampakket wordt daar automatisch in meegenomen (CZ). Verstandig is dit te doen voordat je 16 weken zwanger..
Ik kreeg bij de VK een kaartje die ik op moest sturen naar mijn ziekenfonds.na de 5de maand en gister mijn pakket ontvangen.Heb al zelf de kraamhulp geregeld in de 10de week ofzo.. Zit bij OZ
hee wat toevallig! ik heb ook dinsdag mijn kraampakket binnen gekregen! vond dit ook best wel vroeg.... ben verzekerd bij VGZ...(hoort bij IZZ) zat een leuke luiertas bij! liefs elfje
Dat had ik vorige keer ook toen zat ik nog bij unive nu bij IZZ dus hangt denk van verz. maatschappij af.
Bij mij was hij inderdaad ook vorige week afgeleverd, maar door verblijf in het buitenland dinsdag opgehaald. Wat een doos! Maar die luiertas is inderdaad fijn! Met leuk matje erin... En precies de juiste kleur. (Inderdaad ook een VGZ pakket )
hier in friesland kun je vanaf de zesde maand van je zwangerschap het pakket bij de zorgverzekeraar afhalen, hoe je dus niet aan te vragen
Dat klopt inderdaad. Ik ben verzekerd bij de Friesland en heb erheen gebeld om te vragen hoe het zit. Die man zei dat je niks hoeft aan te vragen maar dat je vanaf de zesde maand je pakket kunt ophalen bij 1 van de De Friesland winkels. Groetjes Miep
Ik be bij het CZ verzekerd en die willen dat je je aanmeld bij hun binnen de eerste vier maanden van je zwangerschap en dan krijg je automatische je kraampakket ik kreeg het ook rond 27 weken zwangerschap.. Met een leuke knuffel erbij
Ik heb met een week of 24/25 het pakket al gekregen.(kreeg hem via de TNT thuis opgestuurd) Beter te vroeg als te laat zullen ze gedacht hebben. Ik heb alleen een zwangerschaps verklaring hoeven in te sturen van de VK. Ben verzekerd bij DSW.
ik krijg geen kraampakket. benbasisverzekerd dus zit er niet bij in. Jekunt t bij hen kopen voor 50 euro ofzo maar scharrel zelf wel iets bijelkaar wat ik evt nodig heb
Als je hem niet krijgt: Ik zag laatst in het blad van de BAS dat bij de Dirx ze deze in de aanbieding hebben. Voor 19 Euro!
@issgroovy, kun je niet alsnog bijverzekeren? dan kun je het pakket misschen toch nog krijgen! Maar dat moet je ook willen natuurijk! Eigenlijk vreemd dat dit niet in het basispakket zit
Ik kreeg hem ook met 27 weken thuisbezorgd, ik denk dus dat dit vrij normaal is rond deze tijd. Er zaten leuke cadeautjes in, luiertas, knufffel, badcape en opbergbox! Maar de rest vond ik afschrikwekkend... Groetjes, Anakin.
babytje Bijverzekeren heeft geen zin meer, je krijgt dan geen kraampakket. Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad. Maar volgens mij heb ik mijn pakket voor iets van 20-25 euro bij de thuiszorgwinkel gekocht.. Nu krijg ik em wel van de verzekering