Wat zijn jouw favoriete topics?

Discussion in 'De lounge' started by Manque, May 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Ik merk dat ik de huidige topics over geld en werk niet zo interessant vind. In het 'Waar erger jij je aan op een forum'-topic lees ik dat meerdere mensen vinden dat bepaalde onderwerpen uitgekauwd zijn. Nu zitten we maar in de lounge van een zwangerschapspagina, dus het is niet zo raar dat het over dagelijkse dingen gaat.

Maar.... wat vind je wél interessante topics? Zijn er al topics die je veel in de gaten houdt omdat je ze leuk vind? Of zijn er dingen waar we het volgens jou te weinig over hebben?

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

De opkomst van het feminisme in de literatuur ten tijde van de dubbele sexuele moraal.

Zonnestralen, abdomen, Indire and 6 others like this.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

@Eva2011 Nice. Nu nog een bruisende stelling en we hebben er eentje waar ik aan mee zal doen :)
    Topics over feminisme gaan me altijd aan het hart. Maar ook topics of genderidentiteit en persoonlijke vrijheden.

Ik vind zelf topics over mode leuk, maar ik zou het ook leuk vinden om het inhoudelijk te hebben over kunst of literatuur of muziek.

Nescio likes this.
  4. Manque

Manque Niet meer actief

Topics waarin iemand een casus voorlegt (kort en duidelijk) en er heel uiteenlopend op gereageerd wordt vind ik ook mooi.

5. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik vind het topic ‘Waar erger jij je aan op een forum’ op dit moment erg leuk:thumup:

Verder het clubje zwangeren 15 t/m 31 augustus

6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

- show je hobby's
    - show je aankopen
    - show je outfit
    (puur voor een beetje vermaak)
    - het ramadan topic vind ik op dit moment erg interessant
    - het wat voor type ben jij vond ik erg interessant
    en ik vind het topic titel topic heerlijk door de humor!

edit, ik vind de geldtopics heel erg irritant worden en binnenkort zullen wel weer de schoonmaak en persoonlijke hygiene topics volgen die lopen altijd hetzelfde af en vind ik ook geen fuck meer aan.

Ysabella and lloorrtt like this.
  7. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik vind het meestal het meest interessant als er een casus wordt voorgelegd. Bijv de dame die toen de schoonmaakster naakt in haar badkamer had staan :roflmao:

Evanesco, Eppo82, Sado and 5 others like this.
  9. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Goed...

Men kan zich afvragen waarom vrouwen na ruim 100 jaar strijd voor gelijke rechten nog steeds niet gelijkwaardig aan mannen worden behandeld.

10. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    3,172
    3,818
    113
  11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Alles met baby dieren, en topics waarIn gelachen mag worden (ook wanneer het off topoc gaat). Een goede rel kan ik eveneens zeer waarderen op zijn tijd...

12. DastyQueen

oh ik vergeet de schoonmoeder topics! die vind ik stuk voor stuk geweldig. Die gaan mij nooit vervelen.

Zonnestralen, fafa, Ysabella and 2 others like this.
  13. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Topics waarin iedereen TS oprecht wil helpen vind ik mooi

14. DastyQueen

Ja en helemaal als iedereen als groep ook echt een steentje bij wil dragen zoals een tijd geleden in een wasmachine topic.

Dufel, Bezige bij and lloorrtt like this.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,291
    28,462
    113
    Over een jaartje (of zo) dan open ik sowieso een topic over taalontwikkeling. Mijn zoontje wordt 4-talig opgevoed dus dat brengt ongetwijfeld de nodige vragen en onzekerheden met zich mee. Ook ben ik dan (eigenlijk nu al) opzoek naar ervaringen :)

16. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb echt van die fases dat ik dingen interessant vind, maar mijn favoriete topic is het afgrijselijke babynamen topic. Ik probeer in het dagelijks leven zo min mogelijk te oordelen en open te staan voor andere perspectieven, maar dit is echt mijn guilty pleasure dus daarmee ga ik los. :p
    Verder hou ik van topics met humor (zoals antwoorden op basis van topic-titel) en vaak trek ik naar onderwerpen gebaseerd op relaties. Reageer niet altijd, maar vind ze wel interessant om te lezen.
    Ik heb helemaal niks met schoonmaak-topics of over koken, omdat ik het al erg zat vind dat ik het überhaupt moet doen. Hoef er dan niet ook nog over te lezen ;)

Manque, Narcisje, cowgirl80 and 4 others like this.
  17. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Alles over eten, de "spannende"topics over vreemdgaan, naakte schoonmaakster enz....Verder lees ik vooral houd ik van alle relletjes, die ik overigens alleen lees. En verbaas ik mij dagelijks over hoe druk vrouwen zich kunnen maken over van alles en nog wat.

Vroeger vond ik vooral tweelingtopics, ICSI topics enz. interessant daarvoor kwam ik hier.

18. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    In het dagelijks leven vervelen die ook nooit. :roflmao::|

Blijdorp and DastyQueen like this.
  19. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    Ja daar blinken wij en @nan1984 ook vaak erg in uit. :roflmao::roflmao::roflmao:

lloorrtt and DastyQueen like this.
  20. DastyQueen

Wat gaaf!!! Welke talen zijn dat en hoe gaat dat in praktijk? Doe je dagelijks alle talen door elkaar en hoe zorg je ervoor dat je zoontje niet talen door elkaar gaat halen?

Marchella likes this.

Share This Page