Ik ben al langere tijd op zoek naar dit bed(online) En kan hem nergens vinden.... Wie kan mij helpen!?
Lief lifestyle zelf al eens benaderd? lief! online | babykleding, kinderkleding & meer | lief! lifestyle en dan bij contact Die kunnen je vast helpen aangezien het bed van hun is
Het bed is inderdaad van lief! maar kan m online nergens vinden.... Kan idd wel eens contact opnemen, slim
In het slechtste geval een simpel houten bed kopen/maken, verven en houten lettertjes meeschilderen zodat het erop lijkt?
Ik kan m ook zo snel niet vinden hoor.. Zou idd contact opnemen met lief.. Nee heb je, ja kan je krijgen succes!!
ik heb even gezocht op ''zoeken op afbeelding'' en dan komt het bed heel vaak tevoorschijn, maar helaas, het gaat om een reclamefoto voor het dekbed! Dat is ook van Lief. Ben het eens met Abri dat het waarschijnlijk best nog na te maken is. (leuk klusje!)
Ik ben niet zo'n klusser hahaha Dan word het nooit naar mijn zin Ik ga jullie tip opvolgen en mailen! Bedankt!
Op deze link van ZP uit 2010 staat wat info: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/184600-lief-lifestyle-kinderbed.html
Zoals gezegd, het bed is uit de oude collectie. Misschien op MP eens kijken. Of winkels welke showmodellen verkopen?