Help! Ouders volgende week 25 jaar getrouwd.

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyp, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dag dames.

Een beetje op het laatste moment. Ik weet het... Maar eigenlijk dacht ik er gister weer aan. (hoe bedoel je zw.schapsdementie)

Maar heeft iemand een idee, wat we kunnen doen/geven aan mn ouders!

Heb wel een beetje een paar ideeen, maar misschien hadden jullie nog wel leuke ideeen.

We wilden sowieso uit eten gaan. En het mag niet te duur zijn, mn ouders hebben 5 kids (plus 5 aanhang), maar er zijn er bij die niet zo heel veel geld hebben.

Ik zat zelf te denken aan een spiegel voor in hun slaapkamer, met daarop door iedereen wat geschreven. Maar hoop dat jullie nog wat ideeen hebben. Ik weet het echt niet! Wendy is leeg qua inspiratie!

KuZzz
    (alvast bedankt voor het meedenken)

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik heb toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren een film gemaakt. van het begin tot nu zeg maar. waar ze elkaar ontmoet hebben, waar ze op stap gingen, waar ze woonden en daarna samen gewoond hebben. waar de kinderen zijn geboren enz enz enz. vervolgens nog wat fam en vrienden iets laten zeggen op film. Kan heel simpel gemaakt worden.

groetjes en succes

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben een last minet geboek bij landal we waren toen met zijn alle 25 euro kwijt hihi.
    6 personen om mee te delen voor een weekeindje.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn ouders gaven een feest en wij hadden een soort dating show gemaakt, pap moest kiezen uit 3 vrouwen waaronder mam, en dan 2 tantes die wij instructies hadden gegeven. was heel melig. uiteindelijk kreeg het "liefdeskoppel" een weekend Berlijn cadeau. was erg geslaagd!

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn ouders zijn gescheiden.. maar bij mijn schoonouders hebben we met spuitkrijt de wagen van mijn schoonpa in de engelse vlag gespoten en een weekje londen gegeven.. Dat is hun lievelingsplaatsje..

Van die auto moeten we "echt niet flikken of jullie overleven de 2de keer niet' :) :) Hij is nogal trots op zn autootje :D

Ik weet nog wel, toen mijn ouders trouwden, wilde mijn moeder een schilderij. Maar die was een beetje te duur. Hebben ze op een groot hobbykarton, iedereen een afdruk van hun hand laten zetten met verf, en daaronder een gelukswens! Was echt super vrolijk schilderijtej geworden!

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai Wendyp,

Oei is inderdaad wat aan de late kant, hihi.

Mijn vader had mijn moeder nooit "echt" ten huwelijk gevraagd. Dus toen ze 25 jaar getrouwd waren had ik samen met een vader een ring uitgezocht en heb hun huwelijksboeket na laten maken. M'n pa is toen alsnog op z'n knieen gegaan in het restaurant waar we met de hele familie gingen eten. Was erg emotioneel. Iedereen had geld gegeven en daarvoor konden ze een weekendje een hotelletje nemen naar hun eigen keuze.

Toen m'n opa en oma 50 jaar getrouwd waren heb ik de hoofden van hun trouwfoto vergroot (gewoon op het kopieerapparaat) uitgeknipt en op een stokje geplakt. Achterop stond de zelf geschreven tekst van een liedje. Alle mannen kregen opa's hoofd en de vrouwen oma's hoofd. Was erg leuk. Ze kwamen binnen en zagen alleen maar hun eigen koppies overal.

Hun trouwfoto of gewoon een foto waar ze samen heel mooi opstaan laten vergroten. Een breed passepartout laten maken (kost 8 euro iod) en daar door iedereen felicitatie en gelukwensen op laten schrijven. Lijstje erom heen en klaar.

Heel veel succes en een hele leuke dag natuurlijk!

grtz, Penny

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij hadden een filmpje gemaakt: Jambers 25 jaar later. En dan verschillende stukjes uit hun leven samen nagespeeld, met mijn zwager als Jambers. Zooooo lachen!

Als cadeau weekendje Londen gegeven.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    - biosbonnen met consumptiepakketje
    - Mooie foto van jullie allen samen in een lijst
    - horloges met tekst erin gezet
    - weekendje weg
    - dagje weg met het hele gezin

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

De meeste ideeen zijn onwijs leuk! Maarrrrrr....

We hebben nog iets meer dan een week en ik zie mijn broertjes/zusje pas weer volgende week (we wonen door het hele land heen ongeveer)

En met zo'n show geven zeg maar lukt ook niet, want het is alleen voor het gezin. Tante's/oom's komen niet. (mn ouders zijn niet zo familie-mensen)

Met dat schilderij en die handafdrukken was trouwens wel (haalbaar en) leuk!

Weekendje weg begin ik ook niet meer aan, vorig jaar hebben we ze een midweekje (ofzo) wenen gegeven, betaald alles. Wilde mn pa niet gaan, heb dus alles kunnen cancelen. (staat hier ergens zelfs nog een topic van)

Dagje weg met het gezin is ook wel leuk, maar waarheen? Heb ff geen inspiratie.

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden een soort foto reportage gemaakt. Met hun begin (babyfoto's) tot nu. waarin heel veel onderdelen van hun leven aan bod kwamen. Verder hadden we heel de familie uitgenodigd om gezellig te komen gourmetten (mijn ouders waren 25 jaar getrouwd toen mijn broer en ik 16 en 18 waren dus wij hadden niet veel te makken) Iedereen nam wat lekkers te eten of te drinken mee.

Op die manier hebben we toch een leuke avond gehad met zijn allen en ze hadden het toch niet door.

Deel Deze Pagina