Hiiii meiden Ik heb binnen kort een IBO toets, en ik ben al zooo nerveus.. ale: Ik heb tijdens mijn verhuizing mijn diplomas kwijtgeraakt, dus ik moet nu een IBO toets doen voor dat ik naar mbo ga. Heeft iemand die toets gedaan..? ale:
Je kunt bij de IB Groep je diploma's opvragen wanneer je ze kwijt bent. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt, maar 't is misschien wat makkelijker!
Haha, dat wist ik niet, dan heb je er weinig aan. Dan wens ik je veel succes met je toets, helaas kan ik je daar niks over vertellen. 't Leek me alleen zo jammer als je een toets zou maken wanneer je je diploma's ook kan aanvragen, vandaar!
Je kan buitelandse diploma's laten erkennen, kijk maar op de website vna het ib-groep/ iig succes met je toets!
als ik surft op internet onder IBO toets krijg ik telkens sites die gaan over het adopteren van een kind... :-k maar niks over het toets...?! :-s
Ik zit nu in laatste jaar mbo. Bij mij in de klas zitten ook mensen van 32 en 28 enzo schamen hoef je niet zijn genoeg mensen van die leeftijd die mbo doen. succes met je ibo toets!
Wat is een IBO toets? Ik heb daar nog nooit van gehoord. In welk land heb je je diploma gehaald en welk diploma heb je toen gehaald? Kun je het vergelijken met VMBO HAVO oid?
Ik heb ook op het MBO gezeten, in de verzorgende richting. Ik heb op Niveau 3 en 4 gezeten, en in allebei de klassen zaten maar een paar 16 jarigen, de rest was allemaal ouder... Met als topper een klasgenootje van 53... Het ligt er ook veel aan welke richting je op wil, en of je voltijd of deeltijd naar school gaat. In de deeltijd zitten vaak oudere mensen, omdat dit gecombineers word met een baan...
Bedankt voor je reactie meid.. Ik was bang dat ik de enige ging woorden die boven 20 was O , maar dankzij jou hoef ik daarover niet meer te denken.. Dus heel veel leerlingen in de 20ste...?
De toets bestaat in mijn geval uit 4 deeltoetsen. Voor de toets in totaal heb je ongeveer 5 uur de tijd. Volgens mij 2 delen Nederlandse taal, 1 deel rekenen en 1 deel studievaardigheden.
Ik ben vaak bang om te falen als ik wel iets met rekenen moet doen dan wordt ik helemaal zenuwachtig. ale: