Ik heb nog niet zo lang een nieuwe keuken en ben er erg blij mee! ( vind hem bijzonder mooi voor een huurhuisje ) Maar nu wil ik graag de muur erachter schilderen en kom er niet helemaal uit. Hebben jullie ideeën qua kleuren? Alvast bedankt!
Het werkblad en de planken zijn donkerbruin, kastjes hoogglans wit, rolgordijn zwart. Het gaat om de muren rechts bij de "ophangsystemen" en achter de planken en naast de afzuigkap.
Leuke keuken idd! bedoel je die muur erboven? Ik zou het niet weten.. zou het denk ik zo laten! (aan mij heb je ook niks haha)
Wij hebben ook ziets, alleen dan ook met een wit blad. Wij hebben de muur (dus waar normaal tegeltjes zitten) met buitenverf gedaan. Lichtgrijs.. Staat erg mooi!
Zeker een mooie keuken! Ik zou niet een te donkere kleur kiezen. Ik vind dat persoonlijk dan snel somber worden, en ik houd er zelf van als de keuken lekker licht en fris aandoet. Op zich vind ik het witte, wat je nu hebt, niet verkeerd hoor. Misschien kan je met accesoires wat kleur erin brengen?
Ik zou het ook zo laten waarom: Omdat het zo groot lijkt maar je het een van de kleuren die je opnoemt is dat effect weg, het ziet er nu mooi en schoon uit en heel nieuw, ik denk dat je dat effect weg haalt als je de muur een kleurtje gaat geven terwijl de tegels wit zijn ...
Wij hebben onze muren rondom de keuken ook een kleurtje gegeven. Hierdoor springt de keuken er nog meer uit. Wij hebben Storm van Flexa gedaan, is behoorlijk donkere kleur, maar doordat het metallic verf is "weerspiegelt" het het licht alsnog. Kleur je leven met Flexa Hier kun je hem zien. Hij is wel iets aubergine achtig in het echt.
Inderdaad een mooie keuken zeg! Als je het toch een kleurtje zou willen geven (wat ik zelf niet zou doen omdat ik het zo al heel mooi vind) zou ik denk ik gaan voor een zandkleur. Omdat je aanrechtblad ook bruin hebt hou je het een beetje in die bruintinten. Ligt er ook een beetje aan of je een open keuken hebt want dan zou ik het persoonlijk op de kleuren afstemmen die je al in de woonkamer hebt. Succes en we zien natuurlijk graag een foto van het eindresultaat
Ik heb besloten om het toch licht te houden. Als het klaar is maak ik wel ff een foto. Bedankt voor het meedenken!