Hoi hoi! Ik zag gister een vacature van een tandartsassistente. Ik heb direct gereageerd en ik werd vandaag gebeld dat ik morgen op gesprek mag komen. Ik heb geen ervaring. Wat kan ik verwachten qua salaris? Het is voor 20 uur. Maar ik wil er qua salaris niet veel op achteruit gaan! Alvast bedankt kippies
Je zal een cursus krijgen of training on the job. Ik was 18 toen ik begon.. Mijn salaris was toen voor 36 uur 1075 netto. Maar goed ik was dan ook net 18... Veel succes morgen!
Ohhh, ik ben jaloers op je! Lijkt mij ook erg leuk, maar helaas geen ervaring of opleiding en dat vragen ze hier wel allemaal! Succes!
Ik ben preventie assistente en begon er op mn 16e.. En ja ik mag wel klagen over salaris haha maar goed tis in de buurt dus we gaan maar door
Ik werk nu in de sportschool.En nog niet zo lang..maar de sfeer etc is helemaal niet leuk dus ik ben ondertussen verder gaan kijken voor het geval ik iets leuks tegenkwam. Maar we kunnen het ons niet permitteren om er echt op achteruit te gaan. Ik ben heel benieuwd!! Ik laat het jullie weten! Tnx ladies!
Heb deze kans ook gehad maar durf er niet me studie voor op te geven eerlijk gezegd..! Wel leuk voor je en hoop dat het je bevalt!
Tja daar kan ik niet over mee praten eigenlijk.. Heb geleerd voor tandartsassistente/preventieassistente.. Heb er niets anders voor op hoeven geven. Maarre je kan het toch tijdens je sollicitatie over je salaris hebben?
Ik werk al 8jaar als tandarts,preventie, orthoass. Leuk hoor, vooral de afwisseling! Kan ook vaak erg druk zijn. Alle bazen houden de richtlijnen aan qau salaris. Kun je opvragen.
Niet alle bazen.. In de steden verdien je meestal meer dan in de dorpen.. Collega en ik hebben tijdens preventie opleiding met de klassen de lonen naast elkaar gelegd en wij zaten ver onder de rest