Wat zal je willen veranderen aan je uiterlijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mmm best wel veel eigenlijk wat ik zou willen:

* witte en rechtere tanden
    * langere benen
    * geen buikje en liefst nog een kilo of 5 eraf
    * zou graag mijn duim terugwillen (ik mis mijn linkerduim)
    * mijn onderkin weg
    * en een cupmaat meer zou ik ook niet erg vinden

Ben eigenlijk best tevreden met mezelf hoor! Maar als ik dan toch mag veranderen hou ik me niet in. :D

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn figuur.... dat is sinds de geboorte van Charlotte helaas niet meer goedgekomen... Verder ben ik eigenlijk heel tevreden en mag ik ook niet klagen eerlijk gezegd.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.819
    4.197
    113
    10 kilo eraf en 5cm langer

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

- Een gavere huid, heb best veel mee-eters en af en toe pukkels. Vooral die mee-eters vind ik vreselijk, en die blijven ook maar terug komen. *Zucht*

- Graag 15 kilo afvallen, maar 10 is ook goed. Ben er al 4 kwijt dus we zijn goed op weg! (In 2 weken tijd)

- Wittere tanden, maar ook gezonde tanden. Heb eigenlijk altijd gaatjes en het al 3 keer een wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan. Ik poets toch echt 2 keer per dag mijn tanden, en daarna met mondspoeling. Ook flos ik regelmatig..

Nou dat was het volgens mij wel zo'n beetje ;)

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Buikje weg, die is na 2 zwangerschappen best gaan hangen,en vollere bos haren kheb vrij dus haar

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    niks, gelukkig.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    - Mijn nagels want ben een nagelbijtster :)
    - Minstens 1 schoenmaat groter... Zit nu op 35-36. In de winter weinig tot geen problemen, maar in de zomer zijn die leuke sandalen nou net niet in m'n maat... Altijd te groot...
    - 1 cm groter zijn. Ben nu 1m59 en zou zo graag 1m60 zijn ;) :D

Heb ook maar kleine borsten, maar mijn collega gaat een borstverkleining laten uitvoeren omdat zij er zoveel last van heeft. Ok, ze mogen bij mij groter, maar doordat ze zo klein zijn heb ik nergens last van! ;)

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    uuhh wittere tanden en gavere huid (kan k helaas niks aan doen medicijn gebruik:()

en kleinere bortsen hb nu al E.F (vraag me af hoe dat word als k zwanger word:()

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou graag mijn gewicht en maatje terug willen voordat ik Sara kreeg , 64 kilo woog ik en ik had maat 38 maar ik ben al heel tevreden als ik weer 68kilo weeg , er word aan gewerkt maar 40 kilo afvallen is niet zo heel makkelijk :)

10. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Mooie, rechte tanden. (Weet wel dat daar wat aan te doen is, maar moet ook betaalbaar zijn....)
    Enne, borsten mag wel wat meer zijn, en billen ietsje minder
    Gewicht wel tevreden mee, alleen die billen he, die blijven.....

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik zou graag anders willen aan mijn lijf;

- mooie bos krullen, heb nu van dat netniet slag.
    - grotere borsten
    - dikkere billen (had ik tijdens de zw. wel!)
    - buikje weg
    - gewone voeten i.p.v. platvoeten
    - spleetjes tussen voortanden weg of i.i.g. kleiner
    - mooie, gladde huid
    - kortere armen of shirtjes, blousjes, jassen met hele lange mouwen

Was het wel zo`n beetje... :D

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bij mij zijn het vooral dingen waar ik zelf niet zoveel aan kan veranderen...

mijn haren die wil ik weer lang (dus die laat ik gewoon groeien, geen probleem!)
    mijn nagels daar beet ik altijd op. maar sinds een dikke 4 maanden niet meer en nu heb ik prachtige nagels van mezelf :)
    mijn huid is redelijk gaaf (1x per maand eens een puistje maar daar stoor ik me totaal niet aan)
    ik had altijd hele lelijke dikke wenkbrauwen maar heb geleerd om ze in een mooie vorm te epileren dus daar ben ik ook tevreden over :D

nu de klachten:
    alleen mijn gebit. mijn gebit is gewoon redelijk wit van zichzelf, niet spierwit maar ook niet geel ofzo.. gewoon netjes. alleen heb ik enkele tanden die wat scheef staan. hier stoor ik mij enorm aan!
    vroeger had ik de keus om een beugel te dragen en toen wou ik niet, en daar heb ik nu spijt van! ach ja.. nog een jaar of 40?? dan vallen mijn eigen tanden hopelijk uit kan ik voor een mega chique vals gebit gaan kijken :D

voor de rest had ik wel een cm of 5 - 10 langer willen zijn ben 1.60 ongeveer nu. dus niet ontzettend klein ofzo

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    wat wil ik veranderen:
    iets donkere huid. word vaak gevraagd of ik me wel lekker voel omdat ik zo'n witte bek heb. heel iritant.
    spleet tussen mn voortanden weg. (tandarts ooit eens een stukje tussen gezet maar dit was niks. praten ging moeilijk en had opeenswel hele grote voortanden. na eten van een appel was het stukje weg)
    iets grotere borsten. draag nu altijd push up om het nog een beetje wat te laten lijken. (75 b)
    uhm...
    oja ik wil natuurlijk heel graag aankomen. maar lukt niet. weeg 58 kilo en ben 1,80 ongeveer. misschien als je het uitrekend precies goed,maar voor mij niet. voel me er niet altijd fit en lekker door.
    oja en mn nagels. ben een nagelbijter. ging zo goed,maar begin zo weer.
    zow lijkt een hele was lijst. ben eigenlijk best tevreden hoor,maar goed er is natuurlijk altijd wel iets. haha.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben best geschrokken van mijn buik na de bevalling ... :(
    Dat komt denk ik (ik weet 't wel zeker) nooit meer goed!

Dat zou ik wel willen veranderen! En dan terug naar de oude staat.....
    Voor de rest ben ik best tevreden!

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

-wittere tanden
    -een kleurtje (ben zo bleek als een melkfles en dat hoor ik ook elke keer opnieuw... zucht...)
    -mijn zwangerschapskilo's kwijt en dus ook de dikke kont/benen/buik die ik daarvan heb gekregen..
    -geen straie meer
    -kleinere voeten

16. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik wil graag veranderen:

-krullen!
    -stevigere billen
    -grotere borsten

maargoed, heb niet echt heel erg te klagen na een kindje gebaard te hebben, paste paar weken na de bevalling alweer in mijn oude spijkerbroeken (maatje 29!!), zonder wat te doen. Yeah.

17. miffy11

miffy11 Niet meer actief

#77 miffy11, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2010
    oke, daar gaan we, van top tot teen:

mijn haar: futloos en saaie kleur
    mijn wenkbrauwen: heel lichtblond, maar wel heel breed.
    had best wat kleinere oren willen hebben
    wittere tanden
    met mijn boobs heb ik een haat/liefde verhouding
    bijt helaas nagels
    mijn tenen: heb echt hele lange jubeltenen

verder mag mijn hele lichaam straks na de bevalling wel in een mooi stretchmarkvrij/straievrij en slank lichaam veranderen, maar ik betwijfel het..

@maartjev: dat had ik ook. een half jaar na de geboorte van mijn dochter zat ik ineens in 32. ook zonder er wat aan te doen.:(

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een minder dikke kop! :p
    Hoeveel ik ook afval, mijn kop blijft rond en bol ( appelwangen ).

Thats it eigelijk. Ben voor de rest erg tevreden met mezelf.

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik wílde heel veel afvallen, dat is me gelukt. Ben nu 50kg kwijt, nog een kilootje of 10 en ik ben klaar :) Ben nu ook al erg tevreden hoor, die laatste kilo's zijn t moeilijkste natuurlijk. Maarja, dan komt t volgende probleem..huid! Ik heb zo onwijs veel huidoverschot, heb gewoon dubbele armen, de kipfiletjes zeg maar, maar dan leeg, ziet er niet uit.

Verder ben ik best happy, maar die huid is niet leuk, extreem afvallen laat zn sporen achter. En tja, de verzekeringen zijn wel blij dat je afvalt maar betalen niet mee aan de correcties. Dus moet ik toch maar eens een staatslot kopen denk ik ;)

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    1 : ander haar, vol en dik en lang ( heb nu dun blond haar waardoor alleen korte koppies leuk staan )
    2 : geen rossige huid, die snel rood wordt met sporten en warmte

3 : mm misschien wat langer en iestjes minder gewicht

maar dat is het wel als ik het echt kon verranderen

Deel Deze Pagina