Miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden.

Ik zit met een vraagje. Ik ben namelijk heel bang dat er iets misloopt met mijn zwangerschap. Ik vraag me nu af, als je een miskraam hebt, krijg je altijd wat bloedverlies? Of kan het ook zijn dat je het pas voor de eerste maal doorhebt op de echo?? Bv dat het hartje geklopt heeft, en dan niet meer? Zijn er niet altijd eerst tekenen?

Groetjes

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ne er zijn niet altijd voortekenen. ik merkte wel dat ik minder symptomen had dan bij mijn dochtertje...maar ook dat zegt niet alles. sommige hangen nog gewoon boven de wc terwijl het hartje niet klopt...heel vervelend voor je, maar de echo geeft toch het meeste zekerheid!
    ik hoop dat alles goed gaat met je!!! maar aan je tekst onder te zien heb je al goeie echo's gehad...geloof er maar in dat het goed zit dan;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Waarom denk je het nieuwwolkje? Heb je redenen om aan te nemen dat het niet goed gaat?

Helaas gaat het niet altijd gepaard met bloedverlies. Ik heb tweemaal een Missed Abortion gehad, bij de echo zagen ze dat het vruchtje gestopt was met groeien en leven. Maar ik zie dat je al twee goede echo's hebt gehad, dan word de kans wel een stuk kleiner. Dus ik vraag me af waarom je denkt dat het niet goed?

4. happymama

happymama Niet meer actief

tjah t kan altijd mis gaan ook met 40 weken nog , denk dat je er maar niet teveel over na moet denken . en ik denk dat iedereen ook wel bezorgd is in de zwangerschap dat is ook echt t moeder instinkt . je maakt je altijd zorgen om je kind de rest van je hele leven

Deel Deze Pagina