Gaan we weer.... Zowel positief als negatief.... Maar eerst zal ik me even kort voorstellen, want ik ben hier al een aantal jaar niet meer actief geweest. Ik ben Daisy, 34 jaar en op 15 juni precies 4 jaar moeder van Stef. Stef is geboren na 15 maanden klussen zonder resultaat gevolgd door een jaar onderzoeken en een jaar lang IUIbehandelingen. IUI 4 was succesvol, maar wel met IVFmedicatie. Inmiddels bijna 2 jaar geleden met de pil gestopt voor numme 2 en afgelopen februari geopereerd aan een poliep in mijn baarmoeder. Komende maandag dan toch 'eindelijk' de intake voor de IUI voor ons, hopelijk komende, tweede kindje. Dat was meteen de positieve 'daar we weer'. Sinds de poliepverwijdering is mijn menstruatie eindelijk weer gewoon. Daarvoor erg lang, veel tussentijdse bloedingen en veel last. Sinds februari weer een cyclus van exact 24 dagen, 3 dagen heftig gevolgd door 2 lichte dagen en that's it. Zoals ik mijn menstruatie eigenlijk al 21 jaar ken. ( Ben ik al zo oud?!?) Net als anderhalve week geleden. Een erg korte menstruatie: 3,5 dag en ook niet echt heftige dagen gehad. Daarna 6 dagen niets en dan net ineens weer druppels bij het afvegen. De negatieve versie dus. De laatste keer klussen is door omstandigheden al anderhalve maand terug, maar toen en rond mijn eisprong. Ga ik toch weer denken of het een toevalstreffer geweest zou kunnen zijn... Je kunt immers gewoon bloedingen krijgen tijdens je zwangerschap en ik voel me al een paar weken erg moe, draaierig, weeïg,..... Dingen die ik wel herken van mijn eerste zwangerschap, maar goed. Er heerst hier ook van alles, dus voor hetzelfde geld pik ik al een week of drie allerlei virusjes op die net niet helemaal tot uiting komen. Vandeweek ga toch even langs de kruidvat om een zwangerschap uit te sluiten, maar ergens hoop ik stiekem dat de intake voor IUI een andere wending krijgt....
Wow! Wat heerlijk dat jullie een zoon hebben gekregen via de iui! Gefeliciteerd. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je nu op een andere wending hoopt dan een nieuwe intake en nieuw iui traject. Wat zou dat toch gaaf zijn! Ik ga voor je duimen!
Dankjewel! Het scheelt nu iig dat we meteen kunnen starten met de behandeling en we niet weer alle onderzoeken moeten doorlopen. Eerst maar afwachten wat mijn huidige bloeding gaat doen.
Dat is een flink verschil ja. En ook als je nu niet zwanger blijkt, gaan we gewoon voor snel wél roze! Het kan ook gewoon opeens lukken hè?!
Het is ook niet zozeer dat ik her verwacht, maar heel stiekem hoop... Ook een wat verhoogde temp trouwens, tegen de 37 aan. Maar wat ik al schreef, er heerst hier van alles. Ik ga het wel zien en zal het sowieso laten weten of ik de test nog heb gedaan en wat eruit kwam.