Wat zal ze hebben?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Onze dochtertje heeft alweer koorts. (vorige week ook 2 dagen)
    Anderhalf uur terug had ze 39.6 graden koorts en heb haar een zetpil gegeven, had ze eind de ochtend ook al gehad, toen had ze 38.6 koorts.

Maar nu denk ik dat het komt omdat ze wat verkouden is, je hoort dat ze slijm ophoest met hoesten en ze heeft steeds een loopneus (en van die dikke stukken in haar neus zitten).
    Maar mijn moeder denkt dat het komt van de tandjes.

Vorige week is er bovenin 1 doorgekomen en ze denkt dat nu de 2e erdoor komt.
    Kunnen ze daar zo'n last van hebben dan?

Ze was hier beneden niet stil te krijgen en boven huilt ze ook vaak, nu is het net even stil.

Ben vorige week naar huisarts geweest en die zei dat ze niet verkouden was, dat er niets aan de hand is.

Wat denken jullie?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Van tandjes doorkomen kunnen ze heel erg ziek van worden. Wellicht is het een combinatie van wat grieperig zijn en doorkomende tandjes.

Beterschap!

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    De dokter had mij ooit verteld dat kindjes van tandjes heel ellendig kunnen zijn, maar dat ze daar geen 39 graden koorts van krijgen. Bij koorts moet je verder zoeken dan "oh, het zijn vast tandjes" als je niet meteen iets kunt zien aan je kindje.

Volgens mij zit het lasthebben van tandjes hem niet in het ECHTE doorkomen (dat je ze ziet verschijnen), maar net ervoor: die dikke bobbels. kWeet niet zeker hoor, maar dat merkte ik aan onze uk. Ze had vorige maand echt last (nergens op durven bijten, en als ze dat wel deed: huilen. Nu komen ze echt door en ze heeft nergens last van.

Misschien dus verkouden inderdaad. Al dat slijm, daar word een kindje ook niet vrolijk van, ellendig hoor.

Beterschap!

4. butterfly1984

ik vind het zoooooo zielig he dat ze zich zo slecht voelt, kan dan zelf ook wel een potje gaan huilen!
    Echt waar..................had de tranen in mijn ogen vanmiddag toen ze zo ontroostbaar was.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ahh de arme schat, lekker veel bij je houden en troosten. en als je het niet vertrouwd de huisarts bellen.
    sterkte.

martijn heeft nu koorts door zijn eerste inenting gister, en kan niks anders doen dan er voor hem zijn en bij me pakken als hij daar behoefte aan heeft.
    maar vind het ook zo zielig voor hem....
    dus snap hoe je je voelt.

hopelijk voelen onze schatten zich snel beter.

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier van het weekend een dag toch echt ook 40 graden koorts, en ja hoor er staan weer twee tanden op punt van doorbreken.

ik houdt het dan toch op tanden, maar als je zelf twijfelt dan moet je de ha bellen!

joyce

7. butterfly1984

hoi meiden,

Gister naar de huisarts geweest en onze meid heeft een infectie aan de luchtwegen en aan beide oren een oorontsteking.

Toch maar goed om even te zijn heen geweest.

groetjes

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hier ook een dametje met zomaar koorts vannacht, ze gloeide helemaal, verder niks aanwijsbaars, niet verkouden etc.
    Hoop maar dat het snel overgaat, ze is ook mega huilerig, niks is goed!

wat een zorgen kun je hebben he?

henriette

9. butterfly1984

ja idd, maar nu gaat het gelukkig alweer beter, of laat ik het zo zeggen, ze is beter te spreken nu.
    Ze krijgt zetpilletjes voor de koorts en ze heeft antibiotica gekregen van de huisarts.
    Dus ze voelt zich wel wat beter, ze is nog wel wit en slaapt veel en heeft nog koorts.
    maar ze is wel beter te spreken.

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    nou gelukkig dat het weer wat beter gaat!

Hoop dat dominique ook snel weer beter is!

11. butterfly1984

Dat hoop ik ook voor jullie, als je kleintje ziek is, is zoooooooo zielig.
    Laatst huilde ze ook bijna de hele dag, ook als je haar op de arm nam.
    Nou echt............dan kun je zelf ook wel mee huilen.

Deel Deze Pagina