vaak wakker 's nachts...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Almi, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ik heb een geweldige zoon, Alex, van 4 maanden. Erg vrolijk en vooral heel alert :D

We zijn eigenlijk al sinds zijn geboorte aan het klooien met zijn voeding waardoor er veel onrust is geweest.

Cb dacht aan koemelkallergie, dit bleek het niet te zijn. Uiteindelijk heeft de kinderarts ons aan de neocate gezet zodat hij van de voeding geen last meer kan hebben. Er zijn nog meerdere onderzoeken gedaan om te kijken of hij ergens allergisch voor is, maar daar is de uitslag nog niet van binnen. Even afwachten dus...

Ondertussen is meneer bijna 2 weken aan de neocate en lijken de klachten weer terug te komen... Hij heeft slechts 1 keer in de 3/4 dagen ontlasting en ook de krampen komen weer terug. Hij heeft erg veel last van maagzuur, ook uren na de voeding komt er vaak nog een golf uit. Hij groeit verder goed dus ik ben al snel bang dat ik me aanstel. Ondertussen komt hij nog steeds een keer of 10 per nacht voor de speen of om even gerustgesteld te worden.
    Vaak wordt hij wakker en begint hij gelijk 'overstuur' te huilen.

Ik heb nu uit pure wanhoop maar mijn matras naast zijn bed gelegd zodat ik in ieder geval niet meer mijn bed uit hoef. (erg gezellig voor de relatie;)) Overdag slaapt hij gelukkig al wel wat beter, in ieder geval 1 a 1,5 uur aaneen.

Hebben jullie misschien enig idee waar hij last van kan hebben? En als er toch geen medische oorzaak gevonden kan worden, wat kan ik dan doen om hem te laten doorslapen? Hij krijgt al 3 maanden 's nachts geen voeding meer. 22:30 laatste flesje, en dan weer om 06:45. Het gespook begint meestal om een uur of 2...

Wie heeft er tips?

Alvast bedankt! Gees

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi heeft ook een tijdje gehad dat ze snachts wakker werd.
    Wij gaven haar dan een flesje, die dronk ze niet altijd leeg maar ze werd wel rustig en sliep vervolgens wel weer verder.

Voor het teruggeven zou je misschien nutriton er door kunnen geven.
    Heb je al eens geprobeert om de laatste fles een papfles te geven?

Hopelijk komen je rustige nachten snel weer terug.

Gr Lydia

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

je zou hiervoor naar de osteopaat kunnen: die kunnen behandelen op de organen. 't Is een beetje afhankelijk van de oorzaak of ze er wat mee kunnen, maar dat zou je telefonisch al kort kunnen sluiten, lijkt me. Maar een osteopaat kan dan dus de darmpjes en andere organen zo behandelen, dat wat er in de weg zit, weggemasseerd wordt en dat de organen dan weer hun normale taak oppakken, (ben zelf net klaar met behandeling, mijn spijsverteringsstelsel was door de zwangerschap nog helemaal van slag (en nog last van BI), maar met 2 behandelingen is het nu over en is alles weer normaal, :))
    Voor een goede osteopaat, (die je dus ook aan de telefoon al zal kunnen vertellen of het wel of niet zin heeft om te komen): www.osteopathie.nl

Deel Deze Pagina