Hi ik was even nieuwschierig. 2 jaar geleden bij mijn dochtertje zat er echt onzin in Paar luiertjes een flessenspeen spuugdoekje en rompertje Ben nu 29 weken zwanger en gister de blije doos opgehaald en er zat veel meer in. Pampertjes, luierdoekjes, bibi speen ilove mam, flesje avent, 2 paar sokjes, 2 alcohol vrije biertjes, spuugdoekje Wat zat er bij jullie in
Ik ga m dit weekend ophalen! Alleen wat ik raar vind, ik heb NU AL die bon gekregen! terwijl ik pas in week 17 van mn zwangerschap zit..rekenfoutje? In ieder geval haal ik hem maar op,voordat de code verlopen is
hier ook het zelfde en bio olie en sudo cream. en ik had hem ook al voor de 20 weken binnen staan. vind het een veel leukere doos als bij mijn andere 2 kids.toen zat er zoveel papier werk in en reclame.nu ech tveel bruikbare dingen al had dat alcohol vrije bier er nie tin gehoeven want dat vind ik echt vies haha
Hier zat er ook hetzelfde in. Behalve de spuugdoekjes. Wel zat er bio oil, sudocreme en een knippie baby in.
Ik heb hem gekregen in week 28 Hihi tog allemaal wel een beetje hetzelfde ik had verwacht dat het flink zou verschillen
Ik heb hem vorige week al opgehaald, was toen 14 weken. Inderdaad hetzelfde, zonder bio-oil maar met knippie.
Ik heb hem woensdag gehaald, vandaag 22 wkn Bij mij zat er ook hetzelfde in, muv de bio oil maar wel 2 paar sokjes. Snap dat alcoholvrije bier alleen niet zo, in de doos van felicitas zaten ook al 2 0,0% biertjes van Wieckse in... bleggghh had voor mij ook niet gehoeven
Hetzelfde + een heel klein potje sudocreme en zo'n strikje voor als je borstvoeding geeft. Ik vond die van Babydump en Etos veel leuker.