slapen jullie weleens uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij staan elke dag op als de kids wakker zijn, dit is tussen 6 en 7. Ook in het weekend dus. En jullie?

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ze echt nog rond 6 uur wakker was, ging vaak 1 van ons naar beneden en dan kon de ander nog even blijven liggen (dit ook omdat we er 's nachts toen nog tig keer uit moesten en heeeel moe waren). Maar dat blijven liggen was hooguit tot 8 uur hoor.
    Nu wordt ze tussen 7 en 8 wakker en slaapt de hele nacht door. Dan gaan we er ook uit allebei. ook in het weekend.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook. Beide werken ook doordeweeks en in het weekend dus moesten ook al zonder kind vroeg op. Nu mèt kind is er geen uitslapen meer bij, maar lig dan ook altijd optijd in bed :)

4. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn vriend soms in het weekend, maar die moet doordeweeks ook heel vroeg op en maakt lange dagen.
    Ik duik soms terug in bed als de kleine na zijn ochtendfles weer naar bed gaat.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Als we niet teveel op de planning hebben blijven we in t weekend beide een dag liggen. Kids zijn meestal rond acht wakker. Vaak komen ze dan bij ons in bed tv kijken of een gaat naar beneden en de ander blijft liggen tot een uurtje of tien

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Sinds de kinderen er zijn is uitslapen een woord dat hier niet meer bestaat.

Onze oudste maakt momenteel een periode door dat ze 's nachts huilend wakker wordt en onze jongste doet nog aan nachtvoedingen. Tja, de jongste slaapt wel weer in na de eerste voeding. De oudste is klaarwakker om 06.15/06.30 uur.
    Mijn man gaat altijd met de oudste naar beneden omdat ik vaak de jongste nog aan het voeden ben..Daarna ga ik ook naar beneden als de jongste weer slaapt.
    Het liefst zou ik dan weer mijn bed inkruipen, maar doe dit eigenlijk nooit omdat dat een beetje lullig voelt tegenover mijn man omdat hij dan soms al een tijd beneden is

7. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ben benieuwd hoe het straks gaan met een baby in huis, maar nu sta ik om 5u al op om te gaan werken en in het weekend ben ik ook altijd vroeg wakker :).

8. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ha ha, wat is dat? Uitslapen?

9. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al 7 jaar niet meer..

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wij doen het hier alleen als we heel laat op bed komen. Ik ga vanavond even wat drinken in de stad en als ik heel laat ben mag ik morgen vast iets langer blijven liggen, tot 9 uur ofzo.

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ja hoor de ene keer laat man mij liggen en de andere keer ik hem

1 keer in de1,5 maand ongeveer gaan de kinderen bij schoonmoeder slapen op zaterdag en dan slapen we beiden uit

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee nooit! Kids zijn altijd tussen 05:00 en 06:30 wakker en dan gaan we ( of soms ik alleen) met ze naar beneden.

13. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik laat in het weekend mijn man vaak liggen. Hij werkt veel en ik gun hem zijn slaap. Ik sta zelf altijd tussen 6.30 en 7.30 op, afhankelijk van hoe laat de kinderen wakker zijn.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nope. Ik sta elke dag rond 7.00 uur op met de kinderen en dan nog de nachtvoedingen ;). Soms gaat mijn man er op zondag met ze uit maar meestal laat ik hem maar liggen want hij moet óf vroeg op voor de dagdienst (5.30) óf hij komt uit de nachtdienst dus wat hij aan slaap kan pakken in het weekend heeft hij wel nodig.

15. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ik ben tegenwoordig ook weer eerder wakker dan de kinderen.
    Doordeweeks omdat ik die tijd nodig heb om even (rustig!) wakker te worden voor het circus begint.
    En in het weekend omdat ik dat van doordeweeks gewent ben.

De kinderen slapen nu bij mijn ouders.
    Gisteren is mijn man, na bijna een week weggeweest te zijn voor werk, thuisgekomen en hebben we een zwart witte kater opgehaald.
    De kater was gedumpt op straat en de jonge man waar wij hem bij opgehaald hebben woonde echt te klein voor 2 katers (hij had er al 1).

De kater, Nemo, is een sinterklaas cadeau.
    We maken er een klein verhaaltje bij voor de kids, dat de pieten hem aan ons gegeven hebben oid. :D

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In t weekend ja. Ik ga er uit als de kids wakker zijn, tot half 10 en daarna wisselen m'n man en ik. Dan ga ik naar bed tot 12 uur.

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik slaap uit op zondag, en mijn man op zaterdag. En dan heb ik het ov een uur of acht he.

18. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn vriend kan redelijk uitslapen. Die houdt het met gemak ( nu de kleine er althans nog niet is ;) ) tot een uurtje of half 11/11 uur uit in bed.
    Ik ben er dan al lang en breed uit... Als ik uitslaap, dan is dat echt maximaal tot een uur of half negen. Meestal wordt ik uit mezelf tussen 7 en 8 wakker.
    Doordeweeks sta ik tegelijk met mijn vriend op. En straks natuurlijk wanneer de baby ook wakker is... :)

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik sta altijd tussen 6 en half 7 op ivm de kinderen. Ik slaap nooit uit nee maar vind dat niet zo erg. Mijn man blijft wel regelmatig wat langer liggen maar die werkt meestal wel 12 uur op een dag.

20. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    Wij slapen nooit meer uit.....wel lekker lang in bed tv kijken en wat doezelen met de kids in het weekend, gezellig!

Deel Deze Pagina