Wat zat er in de schoen van jouw kindje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fuchsia, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    #301 sidmick, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    Heel fijn dat jij dat doet maar ik heb die tijd niet in de ochtend en wil graag gezellig de deur. Bovendien vind ik het idioot om in de ochtend te snoepen, sint of niet. Als je dat de makkelijke weg vind moet jij dat weten, ik vind het een stukje van mij opvoeding mijn kids te leren dat je niet in de ochtend snoept.
    Bovendien weet mijn kind niet beter dus ik heb niet het idee dat ze wat mist.
    Zowieso vind ik je wel erg veroordelend omdat iemand andere keuzes maakt.

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    @triskele, je schrijft het nu wel heel algemeen. Zeker dat je zo'n opvoedmoment niet uit de weg moet gaan. In ieder gezin worden andere keuzes gemaakt (zoals je ook schrijft) maar soms ook uit noodzaak. Hier moeten hele andere discussies gevoerd worden en ja, dan dus hier ook geen snoep. Sterker nog: kon ik me daar maar mee bezig houden! (Ja dat is jaloezie ;)).
    Het is dus geen "gedoe" maar eerder noodzaak om het nog een beetje gezellig te houden!
    Je mag trots zijn dat je kinderen hebt waarbij je wel de moeilijke weg kan nemen.

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hahahahahahahahahahahahahaha *rolt om* en lacht verder hahahahahahahahahahahahahahaha Maar goed dat mijn man hier niet meeleest hij gaat gegeseld worden!

Kijk, lees en huiver wat die lieve man naar onze kinderen heeft verstuurd ;)

Bijgevoegde bestanden:

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hahahah

Dit kan echt niet hoor, wat sleeeecht :p ;)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jij ontaarde moeder :p:D

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mijn meisje had voor het eerst dr schoentje gezet. Ik had er een furry frenzy (beestje wat geluid maakt en kan rijden) in gedaan. Kindje was dol gelukkig! MAAR... blijkt het ding kappot!!!Kan ik het wer afpakken om te gaan ruilen (zondag gekregen dus de hele dag af moeten pakken) nou dat vond ik echt niet leuk en voor mijn gevoel was het dan ook aardig verpest! :(

Wat mij wel op valt is dat ik ook via mn FaceBook zie dat sommige kinderen schoenen vol cadeautjes, erin, eronder ernaast krijgen... dat vind ik echt zoooo overdreven...

Yara mag in het weekend haar schoentje zetten. en nog een keertje bij mn ouders. Ze snapt het verder toch nog niet al heeft ze er wel lol in.

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Dat herken ik wel.... Ik had vorig jaar bij Tiger DK (een soort Deense HEMA) een tractor voor 3 euro gekocht maar binnen het uur was er een wiel afgebroken... :( Dat kan ook echt mijn 'geef plezier' bederven. Vandaar dat ik nu (als ze het besef van geld hebben herzie ik dit wellicht nog eens) liever iets kleins koop wat misschien iets duurder is maar wel heel blijft. Nu dus het PlayMobil sint en pietje (was geloof ik iets van 7 euro)

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Jij bent al net zo slecht als ik haha. Sinterklaas heeft bij mijn oudste een wekkertje in zijn schoen gedaan. Nu mag hij pas uit bed als het eerste cijfer een 7 is haha.

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier vinden ze morgenvroeg Playmobil van Hello Kitty en een auto met poppetje van Playmobil.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Onze dochter van 2 jaar en 8 mnd, heeft gekeken naar de Sint op tv en haar commentaar was: écht niet leuk.........:) Ze heeft van zwarte piet pepernoten gekregen, dat ging. ook wat smarties in haar schoentje gekregen, die heeft ze opgegeten, maar ze wilde toch echt haar schoen niet zetten en geen liedje zingen vanavond. Toch komt ze niet bang over, volgens mij boeit het haar echt niet, ik heb zelf haar schoentje gezet, misschien vindt ze het morgenochtend interessanter worden ;)

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Haha dat heeft niets met mijn kids te maken maar met mij en mijn prioriteiten. Mijn kind is 2,5 jaar zodat doof geweest zou nooit naar een normale school toe kunnen dus alles behalve makkelijk opvoedbaar ofzo, zelfs mijn artsen staan versteld dat ie nu op normale school zit door onze inspanningen, heb ook moeten stoppen met werken voor hem, dus ga mij niet zitten vertellen hoe blij ik moet zijn met een makkelijk kind, nee het komt door opvoeding en volhouden en vooral inzet , dat komt echt niet vanzelf hoor. Als ik niet hem op nummer 1 had staan elke ochtend weer zat ie nu op speciaal onderwijs en nog stees mega grote achterstanden, dus ja dan snap ik niet dat je een makkelijk opvoedmomentje uit de weg gaat of een compromis sluit door bv een speculaasje of rozijntjes in die sdhoe te stoppen, zeker als het maar 2 keer in de week überhaupt mag, dus dan gaat het om 6 ochtenden per jaar, wat een drama zeg als je dat niet over hebt.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha naud dacht dat hij een bal had gekregen, hij "mamaaaa" "bal" .. Maar het was de mandarijn :p Bij het cadeautje zei hij alleen maar "oooh" "waauuww"

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

Hier vanmorgen 5 kruidnootjes, morgen krijgen ze een chocoladeletter die ze dan smiddags op kunnen eten (zo'n inieminie letter uiteraard).

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Tja mijn kinderen zijn heeeeel zielig, komen van alles tekort. Ik kies altijd de makkelijke weg, daarom heb ik net dag in dag uit 23 weken lang naast mijn zoontje zijn ziekenhuis bed gezeten en me enorm ingespannen om te zorgen dat mijn dochter in die tijd haar normale leven kon blijven volgen ;)
    Dat ik iedere ochtend een race tegen de klok heb met ladingen medicatie, sondevoeding en wondverzorging vergeten we even want he, mijn kids zet ik blijkbaar niet op nr1 omdat ik de snoepstrijd niet aan ga.
    En ik doe ze enorm tekort doordat ze geen snoep krijgen in de ochtend, die komen vast en zeker bij een psycholoog terecht later, arme kindjes :D
    Weet je wat pas zielig is? Als het geluk van een kind afhangt van wel of geen snoepje in de ochtend krijgen.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Vanmorgen hier voor de kleinste sokjes en de oudste had een armbandje met een ringetje

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Voor de oudste een 4-kleurenpen van Cars en voor de jongste een badeendje :)

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    een mini choco-sint en 4 schuimpjes

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier een hele ontaarde moeder. ze mogen hier om de dag de schoen zetten. de ene keer zit er een cadeautje in en de andere keer iets te snoepen en dat mogen ze dan gewoon opeten. o o o wat ben ik fout bezig nu he lol pffff waar gaat het over zeg wat een discussie.

19. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Een taa-tuu auto en Tijn heeft wel 100x danku sinteklaasie gezegd en 4 pepernoten die hij direct op mocht eten ;)

20. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    @Tweety
    Wat zijn we toch slecht bezig!!!!!

Deel Deze Pagina