Wat een discussie weer pfff.... Bij ons mag ze 2x in de week haar schoen zetten en dan krijgt ze een kadootje én iets om te snoepen. Ojee... wat fout! Zondag had Liza 2 little people poppetjes, de cd van Keet en een choco Sint. Morgen krijgt ze memorie om zelf te kleuren van Minnie Mouse minnie mouse memory zelf kleuren - Google zoeken En een Surprise ei.
Yosyp en Jorja hadden vanochtend een setje ondergoed en Lianna een Gogo-knuffel waar ze al 'n maand of 2 over "zeurt".
Meiden de discussies over opvoedproblematiek lijkt me toch niet nodig in dit topic? Ik ben ervan overtuigd dat iedere mama haar kindje op nummer 1 zet maar dat betekend niet dat we allemaal dezelfde beslissingen moeten nemen.. De een heeft een voorbeeld kind, de ander een kind met extra zorg en weer een ander heeft misschien wel een drieling en haar handen meer dan vol! Ieder gezin is anders en dus ook elke beslissing..
Vandaag sinterklaas spekjes in haar schoen gehad. Een stuk of 5, heeft ze lekker opgegeten en daarna pas een broodje. Ze was helemaal blij dat ze een keer snoep bij het ontbijt mocht.
Amen! Volgens mij doen we allemaal datgene waar wij ons goed bij voelen en waarvan we denken dat het goed is voor onze kindjes
Echt een gezellig topic dit De oudste heeft gisteren voor het eerst zijn schoentje mogen zetten. Vanmorgen helemaal enthousiast toen hij zijn kadootje vond! Hij heeft een puzzel van Takel (cars) gekregen en 3 chocolademunten (die hij gelijk lekker opgesmikkeld heeft) En daarna lekker zijn boterhammen en beker melk opgegeten en gedronken.
Hier vanmorgen een cd met sinterklaasliedjes uitgepakt. Altijd handig. Verder zal onze dochter over een jaar dr schoen weer zetten
idd erg he hier hadden ze trouwens vanmorgen een hotweel autotje in de schoen. helemaal blij om 6 uur vanmorgen stormde de jongste al de trap af en weer terug omhoog sinterklaas is geweest jeej jippie. wat heb je gekregen dan? weet ik niet en weer terug naar beneden om te gaan kijken haha.
Plannen gewijzigd! Milan kreeg zondag een vriendenboekje om in te vullen, van Piet Piraat en volgens hem hoorde daar dan ook piratenstickers in. Toevallig had Sinterklaas die al gekocht, dus die zaten maandag in zijn schoen. Isabelle kreeg ook stickers, maar dan met paarden erop. Vanochtend vonden beide kindjes 3 chocolademuntjes in hun schoentje. Isabelle stopte die van haar meteen in d'r spaarpot en Milan deelde die van hem met papa, want "die vindt chocola heel erg lekker!". Het voorleesboekje en het vriendenboekje liggen klaar voor morgen.
Hier voor de eerste keer de schoen gezet, er zat een Pet Shop poppetje in, chocolademuntjes en een mandarijntje. Oh en een brief van de Sint. Ze was zoooo blij haha! 'Is de échte Sinterklaas hier geweest, mama?!' Volgende week krijgt ze nog iets kleins in haar schoen.
Niks! Ze snapte er geen hout van en wilde niet dat haar schoentje werd gezet hahahaha. Dan niet hoor . Komt nog wel .
Hier hebben onze kids elk een grondplaatje strijkkralen (tulp en vlinder) gekregen. En een sint choco lolly. Dit was de eerste keer dat ze de schoen mochten opzetten. Ze mogen op dinsdag (woensdags zijn ze vrij van school en kunnen dus lekker spelen) en een x in het weekend hun schoen opzetten.
Ze hebben vandaag hun schoen weer mogen zetten. En alle sint liedjes gezellig voor de cv mee gezongen. En er zat een lekkere chocolade letter in met muntjes. Snoep ja en ja ze mochten een stukje als ontbijt heerlijk toch als ze zo lekker genieten. Daarna netjes tanden gepoetst.
Hier gisterenavond ook schoentje gezet met m'n kleine ventje!hij was vanochtend voor de tweede keer vooral blij met de vijf pepernootjes haha!maar er Zat ook een giraf poppetje in.hij is zoooo gek op diertjes!speelt hij uuuuren mee!
hier vanmorgen bij de kleine letter ook een brief van sinterklaas met een zwarte pieten handafdruk (dat vonden ze wel erg spannend) er stond in hoe lief ze waren geweest en dat onze dochter nog wel eens ondeugend kon zijn en dat Sinterklaas juist zo blij word als ze heel erg lief is dus of ze haar best kon doen (en complimenten voor onze zoon zijn tekening) Ze waren helemaal in hun nopjes, zegt onze dochter; ama ik wil de sint blij maken dus ga extra lief zijn vandaag! (geweldig!!)
Ons mannetje had een race autootje in zijn schoen met wat pepernootjes. Maar de stukjes wortel die door de kamer lagen vond hij helemaal top... Mama sint zijn paard heeft wortel gegeten kijk maar kijk maar mam...
een snoepzakje met een ontzettend lelijke armband erin die ik net van haar slapende armpje af heb moeten halen... alles wat ze van sinterklaas en zwarte piet krijgt is heilig
Breng jij de meiden vrijdag, als je geluk hebt zie je Bennie nog ff haha! Hier zat er zout in de schoen, ik ben evil dus ik kreeg niks Benjamin kreeg nieuwe rompers en speelgoed