vrijdag ben ik vrij, ga naar mijn ouders haha.. Zaterdag komt Bennie toch mee? Kan Fien tegen hem aanbeuken haha.. en ik wil wel wat spareribjes in je schoen doen... oooh... zullen we snel weer uit eten gaan?
Jaaaa we bestellen zaterdag gewoon spareribs vd 4 span lol Ja hij komt mee, hubby heeft bedrijfsuitje (alweer).
Naud dacht vanochtend slim te zijn, pietje was geweest en had een cadeautje (dikke viltstiften) en pepernootjes achtergelaten in zijn schoen.. Wat doet Naud: pepernootjes in de mond en boterham met kaas in de schoen! Hahaha
We hebben nog geen schoentjes gezet, ze zijn er ook nog niet zo heel erg mee bezig. We willen het dit jaar wel een keer gaan doen, waarschijnlijk dit weekend. En dan krijgen ze een stickervel of bellenblaas, dat soort dingen.
Dochter: een parapluutje van Nijntje, pepernootjes en chocolade muntje Zoon: DVD van Sesamstraat met Sinterklaas en ook lekkers
Opruimpiet had hier alle knutselwerkjes en haar schoen aan touwtjes opgehangen. Op het raam zat een zwarte handafdruk en zijn naam geschilderd.. (daar staat piet! zei ze ) In het gedicht was uitgelegd dat hij alle knutsels heel mooi vond, maar dat het wel een rommeltje was als ze op de grond stonden. In haar schoen zaten wat pepernoten, een mandarijn en prinsessenkwartet.
Hier ook voor allebei een paraplu, waar ze allebei écht superblij mee zijn! Zo leuk om te zien! En een gekookt eitje erbij. Haha, een beetje raar misschien, maar dat vinden ze heel erg lekker en ik wil ze niet elke dag snoep in hun schoentje geven.
hihi ik vind het wel leuk een gekookt eitje (je zou er zelfs een soort Pietje van kunnen maken , die pieten worden steeds lolliger en je kan meteen eten bij het ontbijt!
Hier krijgen ze vaak ook wel een chocolaatje in de schoen... maar soms vergeten ze het gewoon op te eten... Dus die geef ik dan gewoon de volgende keer weer.
Ik had er een kartonnen mijter opgeplakt en wat watjes, dus het was een Sinterei ! Maar volgens mij was 't wel voor herhaling vatbaar, dus ik denk dat ik er dan de volgende keer een pietje van maak. Bedankt voor 't idee!
Een doosje Cars stickers, een chocololly en een brief. De brief was het meest interessant geloof ik, kind heeft het al de hele dag over het water wat straks bij z'n schoen moet ♥ Vriend heeft gisteravond een hap van de wortel genomen, de andere helft hebben we laten liggen.. Damiën snapte er eerst helemaal niets van, heeft eerst 5 minuten naar die halve wortel zitten staren, maar na de brief vond hij het hartstikke grappig